
Το κροκοδειλάκι της Lacoste έχει τη δική του ιστορία
Με αφορμή την 25η επέτειο από τον θάνατο του κορυφαίου René Lacoste, διηγούμαστε την ιστορία ενός από τα πιο διάσημα fashion logos της ιστορίας.

Stan Smith, Sergio Tacchini, Fred Perry, René Lacoste. Τέσσερις σπουδαίες προσωπικότητες του αθλητισμού, αλλά και της μόδας. Τέσσερις άντρες που έγραψαν με χρυσά γράμματα το όνομά τους στα γήπεδα του τένις, επαναπροσδιόρισαν το άθλημα, καθώς και τη σχέση αυτού με το αντρικό στυλ. Ο τελευταίος έφυγε από τη ζωή μία ημέρα σαν κι αυτή, στις 12 Οκτωβρίου του 1996.
Τρεις δεκαετίες πριν, συγκεκριμένα το 1933 είχε ιδρύσει την Lacoste, ίσως το πιο διάσημο tennis brand στον κόσμο, με το εξίσου διάσημο logo: το πράσινο κροκοδειλάκι. Ποια είναι άραγε η ιστορία πίσω από τη δημιουργία του;
> Διάβασε ακόμη: Stan Smith: Ο άνθρωπος που έγινε παπούτσι
Το στοίχημα
Βρισκόμαστε στη Βοστόνη το 1923. Ο René Lacoste περπάτα σε κεντρικό δρόμο της πόλης με τον αρχηγό της ομάδας Alan Muhr, λίγο πριν τον απογευματινό τους αγώνα. Την προσοχή του προσελκύει μία κομψή τσάντα φτιαγμένη από δέρμα κροκόδειλου. "Αν κάνεις τα πάντα για να κερδίσουμε, θα σου την κάνω δώρο", του λέει ο Muhr και ο Lacoste αποδέχεται το στοίχημα και την πρόκληση.
> Διάβασε ακόμη: Το νέο polo της Lacoste αγγίζει την τελειότητα
Στον αγώνα τελικά ηττείται. Όμως, ο δημοσιογράφος της Boston Evening Transcript, George Carens έχοντας ακούσει τη στιχομυθία των δύο αντρών, αναφέρει χαρακτηριστικά στο άρθρό του: "Ο νεαρός Lacoste δεν κατάφερε να κερδίσει τον κροκό χαρτοφύλακα, πάλεψε όμως σαν κροκόδειλος". Το κροκόδειλος έγινε αμέσως το παρατσούκλι του στο γήπεδο.
Ο αρχικός σχεδιασμός του κροκόδειλου

Σχέδιο του Robert George © RR
Πολύ πριν ιδρύσει τη δική του εταιρεία ένδυσης και υπόδησης για το τένις, ο René Lacoste -και αφού όλοι τον αποκαλούσαν πλέον κροκόδειλο- ζήτησε από τον καλό του φίλο και illustrator, Robert George να σχεδιάσει έναν πράσινο κροκόδειλο και να τον ράψει στην τσέπη του λευκού σακακιού που φορούσε πριν από κάθε αγώνα.

O "κροκόδειλος" René Lacoste με το λευκό κοστούμι και τις ρακέτες ανά χείρας τον Ιούνιο του 1927 στο Wimbledon ©Getty Images
Δεκαετίες μετά, το κροκοδειλάκι που "φορούσε" μόνο εκείνος, έγινε το πιο γνωστό και επιτυχημένο logo στην ιστορία της μόδας.
Κεντρική φωτογραφία ©Getty Images
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.