Το κροκοδειλάκι της Lacoste έχει τη δική του ιστορία
Με αφορμή την 25η επέτειο από τον θάνατο του κορυφαίου René Lacoste, διηγούμαστε την ιστορία ενός από τα πιο διάσημα fashion logos της ιστορίας.
Stan Smith, Sergio Tacchini, Fred Perry, René Lacoste. Τέσσερις σπουδαίες προσωπικότητες του αθλητισμού, αλλά και της μόδας. Τέσσερις άντρες που έγραψαν με χρυσά γράμματα το όνομά τους στα γήπεδα του τένις, επαναπροσδιόρισαν το άθλημα, καθώς και τη σχέση αυτού με το αντρικό στυλ. Ο τελευταίος έφυγε από τη ζωή μία ημέρα σαν κι αυτή, στις 12 Οκτωβρίου του 1996.
Τρεις δεκαετίες πριν, συγκεκριμένα το 1933 είχε ιδρύσει την Lacoste, ίσως το πιο διάσημο tennis brand στον κόσμο, με το εξίσου διάσημο logo: το πράσινο κροκοδειλάκι. Ποια είναι άραγε η ιστορία πίσω από τη δημιουργία του;
> Διάβασε ακόμη: Stan Smith: Ο άνθρωπος που έγινε παπούτσι
Το στοίχημα
Βρισκόμαστε στη Βοστόνη το 1923. Ο René Lacoste περπάτα σε κεντρικό δρόμο της πόλης με τον αρχηγό της ομάδας Alan Muhr, λίγο πριν τον απογευματινό τους αγώνα. Την προσοχή του προσελκύει μία κομψή τσάντα φτιαγμένη από δέρμα κροκόδειλου. "Αν κάνεις τα πάντα για να κερδίσουμε, θα σου την κάνω δώρο", του λέει ο Muhr και ο Lacoste αποδέχεται το στοίχημα και την πρόκληση.
> Διάβασε ακόμη: Το νέο polo της Lacoste αγγίζει την τελειότητα
Στον αγώνα τελικά ηττείται. Όμως, ο δημοσιογράφος της Boston Evening Transcript, George Carens έχοντας ακούσει τη στιχομυθία των δύο αντρών, αναφέρει χαρακτηριστικά στο άρθρό του: "Ο νεαρός Lacoste δεν κατάφερε να κερδίσει τον κροκό χαρτοφύλακα, πάλεψε όμως σαν κροκόδειλος". Το κροκόδειλος έγινε αμέσως το παρατσούκλι του στο γήπεδο.
Ο αρχικός σχεδιασμός του κροκόδειλου
Σχέδιο του Robert George © RR
Πολύ πριν ιδρύσει τη δική του εταιρεία ένδυσης και υπόδησης για το τένις, ο René Lacoste -και αφού όλοι τον αποκαλούσαν πλέον κροκόδειλο- ζήτησε από τον καλό του φίλο και illustrator, Robert George να σχεδιάσει έναν πράσινο κροκόδειλο και να τον ράψει στην τσέπη του λευκού σακακιού που φορούσε πριν από κάθε αγώνα.
O "κροκόδειλος" René Lacoste με το λευκό κοστούμι και τις ρακέτες ανά χείρας τον Ιούνιο του 1927 στο Wimbledon ©Getty Images
Δεκαετίες μετά, το κροκοδειλάκι που "φορούσε" μόνο εκείνος, έγινε το πιο γνωστό και επιτυχημένο logo στην ιστορία της μόδας.
Κεντρική φωτογραφία ©Getty Images
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Συνεργασία της Dirty Laundry και του σωματείου "Ελπίδα" για καλό σκοπό
Η Dirty Laundry συνεργάζεται με το Σωματείο ΕΛΠΙΔΑ για μια limited edition συλλογή με ζωγραφιές παιδιών. Το 100% των εσόδων στηρίζει παιδιά με καρκίνο και τις οικογένειές τους.
Kissha Jewelry | A New Name in the City, A New Kind of Shine
Ένα δώρο καρδιάς πρέπει να είναι τέλειο. Το τέλειο κόσμημα λοιπόν, είναι Kissha: Φρέσκο, ιδιαίτερο και μοναδικό, όσο premium είναι για εμάς και αποδέκτης του.
H χριστουγεννιάτικη συλλογή του IUMAN είναι τολμηρή, κομψή και απροσδόκητη
Κάθε κομμάτι διηγείται μία ιστορία, σχεδιασμένη για όσους θέλουν να ζήσουν τα Χριστούγεννα με προσωπικότητα και ελαφρότητα.
15 διάσημοι που υπήρξαν μακρυμάλληδες με επιτυχία - ή και όχι
Για κάποιους από αυτούς, δε γνωρίζαμε καν πως είχαν ποτέ τους μακριά μαλλιά.
Γραφει Νικη ΚοντομηναPaul Smith Loves Barbour: Όταν η βρετανική κομψότητα αποκτά νέο, τολμηρό λεξιλόγιο
Η νέα συλλογή Paul Smith x Barbour AW25 φέρνει μια σύγχρονη ματιά στα εμβληματικά jackets της Barbour, με απρόβλεπτες αποχρώσεις, patchwork λεπτομέρειες και παιχνιδιάρικο βρετανικό ύφος.
H Tom Tailor παρουσιάζει τη νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η συλλογή FW25 αντλεί έμπνευση από την απλότητα της καθημερινότητας, δίνοντας έμφαση στα ποιοτικά υλικά, τη λειτουργικότητα και τον συνδυασμό πρακτικότητας με στιλ.