Το NBA θα φορέσει τα χρώματα της Louis Vuitton

Μία από τις πιο εντυπωσιακές συνεργασίες της χρονιάς μόλις έγινε πραγματικότητα.

Στον κόσμο που ζούμε, υπάρχουν συνεργασίες και υπάρχουν και συνεργασίες του NBA. Έτσι, το γεγονός ότι ο μαγικός κόσμος της καλύτερης μπασκετικής λίγκας του πλανήτη έδωσε τα χέρια με τον οίκο Louis Vuitton αποτελεί την ευχάριστη είδηση της ημέρας, τόσο από πλευράς αθλητικής ειδησεογραφίας όσο και από το στιλιστικό ρεπορτάζ. Δε συνδέονται άλλωστε κάθε μέρα δύο τόσο διάσημα και αναγνωρισμένα brands.

Μάλιστα, όταν αναφερόμαστε σε αυτήν τη συνεργασία, δεν εννοούμε απλά ότι ο καλλιτεχνικός διευθυντής του γαλλικού Virgil Abloh αποφάσισε απλά να βάλει το logo του τελευταίο σε μία σειρά από accessories που θα χρησιμοποιούν οι αθλητές του NBA. Εδώ έχουμε να κάνουμε με κάτι πολύ μεγαλύτερο: Η συνεργασία αυτή θα κυριαρχήσει σε κάθε μήκος και πλάτος του μαγικού κόσμου. Μία κολεξιόν αποτελούμενη από 40 και πλέον κομμάτια που θα καλύπτει κάθε πτυχή της ζωής ενός μπασκετμπολίστα: Την άφιξη στο γήπεδο, την παρουσία στη "φισούνα", το παιχνίδι, τις συνεντεύξεις τύπου.

Η συλλογή

Όχι, δεν πρόκειται απλά για την τοποθέτηση της κλασική φιγούρας σε μπλε, κόκκινο και άσπρο του Jerry West (σ.σ: το logo του NBA) στα ρούχα και τα αξεσουάρ της Louis Vuitton. Όπως μπορείς να δει πρόκειται για μία συλλογή που ορίζει τα trends. Το κλασικό μοτίβο του ΝBA ενσωματώνεται αρμονικά σε κοστούμια που σπάνε τα καθιερωμένα, ενώ δερμάτινα loafers, hoodies από ύφασμα κασμίρ και slim-fit παντελόνια συμπληρώνουν τις ονειρεμένες συνθέσεις.

Μάλιστα, η Louis Vuitton πήγε ένα βήμα παραπέρα: Αντί απλά να λανσάρει τη συλλογή, δημιούργησε ένα εικονικό 360 περιβάλλον όπου καθώς ο χρήστης περιηγείται στο στάδιο σύμβολο της Νέας Υόρκης -λέγε με Madison Square Garden- μαθαίνει  περισσότερα πράγματα για τη συλλογή όσο μπορεί να παρακολουθεί σε virtual χρόνο και τόπο τα εντυπωσιακά κομμάτια που προέκυψαν από αυτή τη νέα συνεργασία.

Από: Esquire US

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.