Η πανέξυπνη νέα καμπάνια της Diesel για τη συλλογή Φ/Χ 2021 κάνει ένα σχόλιο απέναντι στον υπερκορεσμένο από επιλογές κόσμο που ζούμε και μας παραδίδει ένα φιλμάκι διάρκειας ενός λεπτού (ακριβώς) και επτά φωτογραφίες που υπερβαίνουν τα όρια μίας καμπάνιας μόδας και φτάνουν στο επίπεδο της τέχνης.
Μόνο Diesel, τα πάντα Diesel
Στο σούπερ μάρκετ της διαφημιστικής καμπάνιας, όλα τα είδη πρώτης ανάγκης φέρουν την επωνυμία της Diesel. Οι σουρρεαλιστικές εικόνες του φωτογράφου και σκηνοθέτη της, Johnny Dufort, προκαλούν, ανατρέπουν και εγείρουν ερωτηματικά σχετικά με τη φύση της μαζικής καταναλωτικής κουλτούρας, ενώ η παιχνιδιάρικη, pop Art αισθητική τους ενισχύεται από το έντονο ντιζάιν των προϊόντων.
Ένα σχόλιο στον καταναλωτισμό
Οι -εξαιρετικά στιλάτοι- πελάτες του σούπερ μάρκετ (δεν θα μπορούσαν να μην είναι στιλάτοι, τα ρούχα τους είναι Diesel) βρίσκονται πραγματικά περικυκλωμένοι από τα πολύχρωμα αγαθά, τις ενδείξεις με τις προσφορές και τη δυναμική σχεδιαστική απεικόνισή τους. Όλα 'φωνάζουν' την παγκόσμια κυριαρχία του καταναλωτισμού. Οι διάδρομοι ξεχειλίζουν από branded προϊόντα κι όλα τους είναι Diesel: To απορρυπαντικό του πλυντηρίου ρούχων, η κονσερβοποιημένη σούπα, το ψωμί σε φέτες.
> Διάβασε ακόμα: Όλα τα mega brands στηρίζουν την LGBTQI+ κοινότητα
Η πανέξυπνη καμπάνια είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Johnny Dufort με τον δημιουργικό διευθυντή της Diesel, Glenn Martens, τον καλλιτεχνικό διευθυντή Christopher Simmonds και τη στιλίστρια Ursina Gysi.
> Διάβασε ακόμα: Ο Glen Martens είναι ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής της Diesel
Info: Κεντρική διάθεση για Ελλάδα και Κύπρο: www.gruppo-pagoni.gr. Diesel Stores: Golden Hall, Μαρούσι | Αγίας Σοφίας 12, Θεσσαλονίκη.