Καφέ, το χρώμα της χρονιάς. Και της επόμενης.

Ντύσου σαν να βγήκες από ταινία του Wes Anderson, κάνει καλό στην εικόνα σου αλλά και στον πλανήτη.

Στην αντρική μόδα τα trends μπορεί να έρχονται και να παρέρχονται με πιο αργούς ρυθμούς απ' ό,τι στη γυναικεία -κατά πώς λένε, έρευνα δεν έχουμε κάνει- αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πάνε και σαν τις χελώνες. Κατά κάποιους, λοιπόν, το κυρίαρχο trend για τον χειμώνα του 2021 και του 2022 είναι το καφέ χρώμα. Μόνο που αυτό δεν είναι trend είναι θ-ρ-η-σ-κ-ε-ί-α της haute couture, που σχετίζεται με ένα γήινο σύμπαν βγαλμένο από τα 70s, το στυλ των ρούχων που φορούν οι ήρωες στις ταινίες του Wes Anderson και τις πρακτικές ανάγκες της σύχγρονης ζωής.

Καφέ, το χρώμα της χρονιάς. Και της επόμενης. Getty Images
Gucci Aria 

Το καφέ είναι το νέο μαύρο

Κάτι τέτοιο υποδεικνύουν τα looks που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια στα fashion shows, μεταξύ άλλων, των Acne Studios, του Dior Homme, της Burberry, του Louis Vuitton, του Ermenegildo Zegna και του Paul Smith. Σε αυτά, οι αποχρώσεις του καφέ, του ξύλου και των κάστανων παίρνουν τη θέση του χρώματος του σκότους πάνω σε τσάντες, πλεκτά, ακόμα και σε βραδινά κοστούμια.

Οι 50 αποχρώσεις του καφέ

Το καφέ, βέβαια, ως χρώμα δεν είναι μονοδιάστατο καθώς περιλαμβάνει μία βεντάλια αποχρώσεων από τις οποίες ξεχωρίζουν το σοκολά, το κάμελ, το μπεζ, το εκάι, το χρώμα του χώματος, της καραμέλας, της κανέλλας και της σκουριάς.

DIOR HOMME FASHION SHOW Getty Images
Dior Homme F/W 2020-2021

Η παντοκρατορία του καφέ  

Πώς φτάσαμε, όμως, να επανεκτιμήσουμε τη σικαρία του καφέ φάσματος; Πολλά πράγματα τα οφείλουμε στην τεράστια επίδραση που ασκούν στην αντρική μόδα τα σχετικά πρόσφατα φιλμ με vintage αισθητική, όπως το Once upon a time... in Hollywood ή το πολύ πιο φρέσκο The French Dispatch.

> Διάβασε ακόμα: Κομμάτια που σε κάνουν πιο γοητευτικό

Προσέτι, πολλοί οίκοι μόδας αναζητούν εσχάτως την έμπνευση στη μεσοπολεμική καθημερινή αντρική ενδυμασία, που περιελάμβανε ένα μπλέξιμο ανάμεσα στα ρούχα της μάχης με εκείνα της εργασίας. Τότε, οι γήινες αποχρώσεις και το μπεζ ζούσαν 'δόξες', καθώς σετάρονταν εύκολα με το στρατιωτικό πράσινο.

LOUIS VUITTON RUNWAY F/W 2018-2019 Getty Images
Louis Vuitton Menswear F/W 2018-2019

Φοράτε καφέ, κάνει καλό

Υπάρχουν, όμως, και κάποιοι πρακτικοί λόγοι που έχουν κάνει το καφέ μόδα. Ο σημαντικότερος από αυτούς είναι ότι ως βαφή ρούχων μολύνει λιγότερο τον πλανήτη. Έτσι, πολλοί σχεδιαστές με οικολογικές ανησυχίες το έχουν αγκαλιάσει. 

> Διάβασε ακόμα: Οι κανόνες για να ντυθείς σωστά μέχρι τον χειμώνα

Τέλος, κάτι το σπουδαίο: Το καφέ είναι ένα βασικό, ουδέτερο χρώμα που σου επιτρέπει να το φοράς με όλα τα υπόλοιπα που έχεις στην γκαρνταρόμπα σου χωρίς πολλά πολλά. Πείστηκες;

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.