Η Tod’s Academy συνεχίζει να υποστηρίζει νεαρά δημιουργικά ταλέντα, αυτή τη φορά σε συνεργασία με το Istituto Marangoni και τους νέους σχεδιαστές του. Στόχος του project είναι να ερμηνεύσει τους εμπορικούς κωδικούς του brand με βιώσιμο τρόπο.

Το πρόγραμμα Tod's Regeneration

Η βιωσιμότητα και η προώθηση νέων ταλέντων βρίσκονται στο επίκεντρο της δεύτερης συνεργασίας της Tod’s Academy. 20 νέοι σχεδιαστές από το Istituto Marangoni, με έδρα το Μιλάνο και τη Φλωρεντία, οι οποίοι αριστεύουν στην ανώτερη εκπαίδευση στην τέχνη, τη μόδα και το σχέδιο, έχουν αναπτύξει μια σειρά από έργα που ερμηνεύουν εκ νέου τα πιστεύω του οίκου Tod με πράσινο και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο.

> Διάβασε ακόμα: Στο μαγεμένο δάσος της νέας καμπάνιας της Kalogirou

Για τον σκοπό αυτό, διεθνούς φήμης μέντορες πρόσφεραν την εμπειρία και τις γνώσεις τους για να καθοδηγήσουν τα νεαρά ταλέντα στο δημιουργικό τους ταξίδι. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αναλύσουν τον κόσμο του σχεδιασμού και της παραγωγής και να εξοικειωθούν περισσότερο με τον οίκο Tod’s και τις δεξιότητες των τεχνιτών του.

Δέσμευση προς τη νεότερη γενιά και τη βιωσιμότητα

Με αυτή τη συνεργασία, o ιταλικός οίκος ενισχύει τη δέσμευσή του προς τη νεότερη γενιά, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά τη σημασία να δοθεί σε νεαρά ταλέντα η ευκαιρία να υλοποιήσουν επιλεγμένα projects κατά τη διάρκεια της σχεδιαστικής τους διαδρομής.

Η βιωσιμότητα αποτελεί κεντρικό στοιχείο όλων των πρωτοβουλιών που έχει αναπτύξει η εταιρεία εδώ και καιρό, στοχεύοντας σε ένα μέλλον που σέβεται το περιβάλλον και κατέχει ένα ισχυρό work ethic.

> Διάβασε ακόμα: Salvatore Ferragamo: Ένα όμορφο καλοκαίρι γεμάτο ευκαιρίες

H Tod’s Academy είναι ένα εργαστήριο ιδεών στα κεντρικά γραφεία των brands στην περιοχή Marche της Ιταλίας, μια τοποθεσία όπου οι καινοτόμες ιδέες συναντούν την τεχνογνωσία του οίκου Tod’s και όπου οι τεχνίτες συνοδεύουν και βοηθούν τους νέους να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους.

Αυτή η συνεργασία με το Istituto Marangoni ακολουθεί τα βήματα της προηγούμενης συνεργασίας με το Central Saint Martins, University of the Arts του Λονδίνου, το πρώτο success story της Ακαδημίας. Το project παρουσιάστηκε στις 4 Φεβρουαρίου 2022 στα ψηφιακά κανάλια της Tod’s Academy.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.