Η διαφημιστική καμπάνια του οίκου Michael Kors για την Άνοιξη του 2022, κοινή για την αντρική και τη γυναικεία συλλογή, είναι μία ωδή στο lifestyle των jet-setters και τον κοσμοπολιτισμό. Πρωταγωνιστές της δεν είναι άλλοι από τη Cindy Bruna, τη Nikki McGuire, τη Lori Harvey, τον Alton Mason και τον Neels Visser, οι οποίοι φωτογραφήθηκαν από τον Lachlan Bailey, ενώ ένα μίνι φιλμ, που φέρει την υπογραφή του Bailey και του Jake Webb, συνοδεύει τις ονειρικές εικόνες.
Με φόντο το St. Barths
Η νέα καμπάνια εστιάζει στη σαγήνη και τη λαγνεία του κοσμοπολιτισμού, στις πιο σοφιστικέ εκδοχές τους, με σκηνικό το St. Barths, τον περίφημο 'γαλλικό παράδεισο' του διεθνούς jet-set, με τις εντυπωσιακές φωτογραφίες να απεικονίζουν τα μοντέλα να απολαμβάνουν όλα όσα έχει να προσφέρει το νησί των Γαλλικών Αντιλλών.
Όπως είπε ο ίδιος ο Michael Kors με αφορμή την καμπάνια, το St. Barths περιλαμβάνει ένα καταπληκτικό mix φυσικής ομορφιάς και ωραίων ανθρώπων. Για εκείνον, αποτελεί ένα από αυτά τα σπάνια μέρη του πλανήτη που είναι γεμάτα απολαύσεις και συνεχίζει να εκπέμπει μια αίσθηση χαράς χωρίς να το προσπαθεί, κρύβοντας σε κάθε του γωνιά και από μία νέα περιπέτεια.
'Με κάποιον τρόπο, σε αυτό το μικροσοπικό νησί βρίσκεις έναν κοσμοπολίτικο πλούτο που έλκει ανθρώπους απ' όλο τον κόσμο', δήλωσε χαρακτηριστικά.
> Διάβασε ακόμα: Στιλιστική ωδή στα 70s από τον Michael Kors
Όσον αφορά ειδικά τη συλλογή Michael Kors Men's, αυτή αναδεικνύεται μοναδικά από το περιπετειώδες στυλ της καμπάνιας, καθώς περιλαμβάνει χαλαρά, ντεκοντρακτέ κομμάτια που μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, backpacks έτοιμα να τα πάρεις μαζί σου στο πρώτο σου ταξίδι και κομψά γυαλιά ηλίου.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.