Στο St. Barths, με τη νέα αντρική συλλογή του Michael Kors
Κοσμοπολιτισμός, jet-setting και ντεκοντρακτέ πολυτέλεια με φόντο το μικροσκοπικό νησί της Καραϊβικής.
Η διαφημιστική καμπάνια του οίκου Michael Kors για την Άνοιξη του 2022, κοινή για την αντρική και τη γυναικεία συλλογή, είναι μία ωδή στο lifestyle των jet-setters και τον κοσμοπολιτισμό. Πρωταγωνιστές της δεν είναι άλλοι από τη Cindy Bruna, τη Nikki McGuire, τη Lori Harvey, τον Alton Mason και τον Neels Visser, οι οποίοι φωτογραφήθηκαν από τον Lachlan Bailey, ενώ ένα μίνι φιλμ, που φέρει την υπογραφή του Bailey και του Jake Webb, συνοδεύει τις ονειρικές εικόνες.
Με φόντο το St. Barths
Η νέα καμπάνια εστιάζει στη σαγήνη και τη λαγνεία του κοσμοπολιτισμού, στις πιο σοφιστικέ εκδοχές τους, με σκηνικό το St. Barths, τον περίφημο 'γαλλικό παράδεισο' του διεθνούς jet-set, με τις εντυπωσιακές φωτογραφίες να απεικονίζουν τα μοντέλα να απολαμβάνουν όλα όσα έχει να προσφέρει το νησί των Γαλλικών Αντιλλών.
Όπως είπε ο ίδιος ο Michael Kors με αφορμή την καμπάνια, το St. Barths περιλαμβάνει ένα καταπληκτικό mix φυσικής ομορφιάς και ωραίων ανθρώπων. Για εκείνον, αποτελεί ένα από αυτά τα σπάνια μέρη του πλανήτη που είναι γεμάτα απολαύσεις και συνεχίζει να εκπέμπει μια αίσθηση χαράς χωρίς να το προσπαθεί, κρύβοντας σε κάθε του γωνιά και από μία νέα περιπέτεια.
'Με κάποιον τρόπο, σε αυτό το μικροσοπικό νησί βρίσκεις έναν κοσμοπολίτικο πλούτο που έλκει ανθρώπους απ' όλο τον κόσμο', δήλωσε χαρακτηριστικά.
> Διάβασε ακόμα: Στιλιστική ωδή στα 70s από τον Michael Kors
Όσον αφορά ειδικά τη συλλογή Michael Kors Men's, αυτή αναδεικνύεται μοναδικά από το περιπετειώδες στυλ της καμπάνιας, καθώς περιλαμβάνει χαλαρά, ντεκοντρακτέ κομμάτια που μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, backpacks έτοιμα να τα πάρεις μαζί σου στο πρώτο σου ταξίδι και κομψά γυαλιά ηλίου.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Εγκαίνια 2 νέων καταστημάτων Brooks Brothers & Replay στην καρδιά της Θεσσαλονίκης
BROOKS BROTHERS και REPLAY εγκαινίασαν από κοινού τα νέα καταστήματα τους που στεγάζονται στον ισόγειο χώρο του εμβληματικού ξενοδοχείου Electra Palace, στην πλατεία Αριστοτέλους στην καρδιά της Θεσσαλονίκης, και αποτελούν πλέον σημείο αναφοράς.
Η Marks & Spencer αναβαθμίζει την εμπειρία στα καταστήματά της στην Ελλάδα με στοχευμένες επενδύσεις υψηλής αισθητικής
"Μέσα από αυτές τις στοχευμένες ανανεώσεις, ενισχύουμε την εμπειρία αγορών με έναν τρόπο που συνδυάζει τη μοντέρνα αισθητική με τη ζεστασιά και την αυθεντικότητα του brand."
Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει
Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!
THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά
Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.
Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας
Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.
Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας
Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.

