Η Bershka άνοιξε την Πέμπτη 28 Απριλίου το ανανεωμένο της κατάστημα και έκανε το ντεμπούτο της με το νέο image της μάρκας για πρώτη φορά στην Αθήνα. Το σημείο πώλησης βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens στο Μαρούσι.

Το κατάστημα διαθέτει χώρο πώλησης 692 m2 και προσφέρει στους πελάτες τις τελευταίες συλλογές και τάσεις, καθώς και τις πιο σύγχρονες εμπειρίες και υπηρεσίες της Bershka, χάρη στην τεχνολογία με την οποία έχει εξοπλιστεί, συμπεριλαμβανομένων led οθονών που εμπνέουν και δίνουν μεγαλύτερο δυναμισμό σε ολόκληρο τον χώρο.

Δίνοντας έμφαση πάντα στην καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού, το κατάστημα έχει 26 δοκιμαστήρια και έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο online collect.

Η Bershka Andares, η οποία έχει τις τελευταίες εξελίξεις στην οικολογική αποδοτικότητα, παρουσιάζει επίσης τη νέα εικόνα της μάρκας, εμπνευσμένη από εικόνες της φύσης και δίνοντας προτεραιότητα στην προβολή των συλλογών, μέσα από χώρους που λειτουργούν ως 'ελκυστικές εσωτερικές προθήκες'.

Η εσωτερική αρχιτεκτονική

Το Bershka Andares είναι ένα μοναδικό κατάστημα. Όλα τα στοιχεία που το συνθέτουν έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά γι' αυτό, με θεαματικό αποτέλεσμα σε οπτικό επίπεδο. Το δάπεδο, οι τοίχοι και η οροφή έχουν επεξεργαστεί με το ίδιο φυσικό υλικό που μαρτυρά την αρχιτεκτονική του καταστήματος. Αυτή η νέα υφή παράγει μια αίσθηση ζεστασιάς, ομοιομορφίας και καινοτομίας σε όλο τον χώρο.

> Διάβασε ακόμα: 7 επιλογές για να ντυθείς λες και βγήκες από το Metaverse

Σε αντίθεση με αυτό το γήινο υλικό, τα ρούχα τοποθετούνται σε ένα βιομηχανικό υλικό από ψυχρό χάλυβα το οποίο, ως ουδέτερο και ομοιόμορφο φύλλο, σχηματίζει ένα 'σύνολο origami'. Η δημιουργία ενός ουδέτερου χώρου όπου τα ρούχα και τα χρώματά τους είναι πρωταγωνιστές είναι ένας από τους πιο αξιόλογους χώρους του νέου καταστήματος.

Τα έπιπλα 

Τα έπιπλα που χρησιμοποιούνται παίζουν με τον συνδυασμό δύο υλικών, το ένα ζεστό και το άλλο ψυχρό, προσεγγίζοντας το concept του καταστήματος. Οι λακαριστοί σωλήνες σιδήρου είναι για να κρατούν τα ενδύματα και τα πέτρινα στηρίγματα ως βάση των επίπλων επιτυγχάνουν τη μέγιστη διαφάνεια και ουδετερότητα για να αναδειχθεί το προϊόν.

> Διάβασε ακόμα: H Bershka ενώνει τις δυνάμεις της με τον C. Tangana

Μια σειρά εγκαταστάσεων που υποστηρίζονται από οθόνες LED συνοδεύουν τα έπιπλα, δημιουργώντας μια νέα εμπειρία αγορών. 


Info: Η Bershka διαθέτει 27 φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα και αυτό του The Mall Athens είναι το πρώτο με το νέο image.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.