Μπορεί το όνομα Ferrari να σου λέει πολλά αλλά το πιο πιθανό είναι να μην το έχεις καθόλου συνδεδεμένο με την υψηλή ραπτική. Κι όμως. Η περίφημη ιταλική βιομηχανία των πολυτελών αυτοκινήτων είναι υπεύθυνη και για έναν "οίκο μόδας", ο οποίος φτιάχνει ρούχα που δεν έχουν καμία σχέση με ό,τι θα περίμενες να δεις. Όπως θα διαπιστώσεις κοιτώντας τις φωτογραφίες που ακολουθούν, από το ντεφιλέ για τη σεζόν Α/Κ 2023, που παρουσιάστηκε στο Giorgio Gaber Opera House, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου, τα ρούχα της Ferrari ακολουθούν έναν τελείως διαφορετικό αισθητικό δρόμο από τα luxury cars.
Οι λέξεις και η ποίηση μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο...
Το show ξεκίνησε με τα φώτα σβηστά. Στη συνέχεια, άρχισε να προβάλλεται ένα φιλμ με την υπογραφή της Floria Sigismondi, που απεικόνιζε τις ακτές του ωκεανού, τον ατελείωτο ουρανό, το προφίλ μιας μητρόπολης και την καρδιά μιας καταιγίδας.
Πρωταγωνιστές του φιλμ ήταν τα key items της συλλογής, ενώ μία φωνή, σε voice-over, προέτρεπε τα μοντέλα να ακολουθήσουν τους στόχους τους και να "μη σταματήσουν να πιστεύουν ότι οι λέξεις και η ποίηση μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο". Στη συνέχεια οι κουρτίνες σηκώθηκαν και τα μοντέλα ξεχύθηκαν στον χώρο.
> Διάβασε ακόμα: Cargo pants, απευθείας από το Λονδίνο
Μινιμαλισμός και υπερβολή
Ο Rocco Iannone, ως δημιουργικός διευθυντής της Ferrari φαίνεται να έχει ζυγίσει τα πάντα όσον αφορά τα ρούχα της κολεξιόν, με τον σύγχρονο ιταλικό μινιμαλισμό να συνομιλεί με τη στιλιστική υπερβολή.
Οι γραμμές των ρούχων είναι oversized, κάτι που επιτρέπει τον συνδυασμό του κλασικού με το streetwear.
> Διάβασε ακόμα: 10 μαθήματα αντρικού στυλ από την Inès de la Fressange
Τα υφάσματα είναι ελαφριά και με ροή, ενώ η χρωματική παλέτα εννοείται ότι πριμοδοτεί το κίτρινο και το κόκκινο -που είναι τα χρώματα της Ferrari, άλλωστε- αλλά και το μαύρο, το μπλε, το ασημί, το λαδί και το μπεζ.
Από: Esquire IT
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.