Ο αγώνας El Clasico στην Ισπανία θα πραγματοποιηθεί στις 28 Οκτωβρίου και οι πυρετώδεις προετοιμασίες των δύο ομάδων κορυφώνονται αυτές τις ημέρες. Μπορεί να μην είμαστε σε θέση να προβλέψουμε ποια από τις δύο, η Ρεάλ ή η Μπαρτσελόνα, θα κερδίσει το ματς, μπορούμε ωστόσο να πούμε με βεβαιότητα πως οι φανέλες της δεύτερης έχουν κερδίσει τις εντυπώσεις.
Πιο συγκεκριμένα, οι Καταλανοί θα εμφανιστούν στο γήπεδο φορώντας φανέλες με το εμβληματικό logo των Rolling Stones. Αυτή είναι η τρίτη φορά που γίνεται μία τέτοια διαφοροποίηση στην εμφάνιση της ομάδας, αφού έχει προηγηθεί η κουκουβάγια του Drake και το Motomami της Rosalia, σε δύο προηγούμενους αγώνες El Clasico. Κάπου εδώ να αναφέρουμε πως όλα αυτά γίνονται στο πλαίσιο της συνεργασίας με τον επίσημο χορηγό της ομάδας, το Spotify.
Όσο για τη συνεργασία με τους Rolling Stones, η ανακοίνωση ήρθε με ένα βίντεο που αναρτήθηκε στα social media της Μπάρτσα και του Spotify. Μια εφημερίδα που έπεσε από τον ουρανό αποκάλυψε αυτή τη σημαντική συνεργασία, εμπλέκοντας μάλιστα και τα μέλη του συγκροτήματος, τα οποία παρακολούθησαν το γεγονός με μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς το τραγούδι τους, Start Me Up αποτέλεσε το soundtrack.
Μάλιστα, το Spotify δημιούργησε μια νέα Matchday Playlist, γιορτάζοντας την περίσταση με μια επιλογή ροκ κομματιών, συμπεριλαμβανομένων των διαχρονικών επιτυχιών των Rolling Stones.
Η συνεργασία μεταξύ της Μπαρτσελόνα και του συγκροτήματος, δε σταματά εδώ. Από τις 20 Οκτωβρίου, οι οπαδοί θα μπορούν να αγοράσουν μια περιορισμένη έκδοση του άλμπουμ σε βινύλιο, στολισμένη με το έμβλημα της Μπάρτσα και το λογότυπο Tongue and Lips των Rolling Stones. Κάθε συσκευασία θα περιλαμβάνει επίσης μια ρετρό μπλούζα της, εμπνευσμένη από το στυλ της δεκαετίας του 1960.
Σεμινάρια (δαιμόνιου) μάρκετινγκ, απευθείας από τη Βαρκελώνη. Έτσι, για να παίρνουμε ιδέες και στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.