Ο Jannik Sinner, το νέο αστέρι του τένις από το Alto Teso που κέρδισε το Australian Open, μπορεί να είναι μόλις 22 ετών αλλά έχει καταφέρει να επικρατεί τόσο στο τερέν όσο και στη μόδα.

Για την ακρίβεια, το όνομα του Jannik Sinner μοιάζει να ακούγεται παντού, όχι μόνο στα γήπεδα του τένις, αφού όπως όλα δείχνουν, ο κόσμος της μόδας τον έχει ήδη -δικαίως προφανώς- αγκαλιάσει. 

Η Gucci, η Nike, η Rolex, είναι μερικά μόνο από τα μεγάλα ονόματα που τον έχουν επιλέξει ως ambassador. Πώς θα μπορούσαμε να ορίσουμε το στυλ του; Ξεκινώντας από την παραδοχή ότι το τένις είναι, με την κοινή λογική, ένα από τα πιο κομψά αθλήματα που υπάρχουν, ο Sinner παραμένει συνεπής με το επάγγελμά του και προτιμά την ήσυχη πολυτέλεια. Ή πολύ απλά, ένα old money style λουκ. Φινετσάτος και διακριτικός, ο 22χρονος δεν επιλέγει ποτέ να φορά εκκεντρικά ρούχα και αυτό είναι ένα από τα κυριότερα χαρακτηριστικά του στυλ του. 

Από τις πιο εντυπωσιακές συνεργασίες στο μέτωπο της μόδας αυτή τη στιγμή, είναι αυτή που έχει με τη Nike. Ο λόγος; Το γεγονός ότι αποτελεί μία συμφωνία πολλών εκατομμυρίων δολαρίων. Συγκεκριμένα, η Nike και ο τενίστας από το Νότιο Τιρόλο υπέγραψαν 10ετή συνεργασία αξίας 150 εκατομμυρίων ευρώ, καθιστώντας τον νεαρό αθλητή έναν από τους πιο ακριβοπληρωμένους τενίστες σε εμπορικό επίπεδο. 

Λίγους μήνες πριν, ο Alessandro Michele, ο τότε δημιουργικός διευθυντής της Gucci, τον είχε επίσης επιλέξει και η συνεργασία αυτή συνεχίζεται μέχρι και σήμερα, υπό τη διεύθυνση του Sabato De Sarno

Ωστόσο, ο πρώτος που πόνταρε στον Sinner δεν ήταν άλλος από τη Rolex, η οποία τον όρισε Παγκόσμιο Πρεσβευτή της το 2020, όταν ακόμα ήταν σε σχετικά χαμηλή θέση στην παγκόσμια κατάταξη -σήμερα είναι τέταρτος στον κόσμο. 

Αν μη τι άλλο, η πορεία του Sinner, δείχνει πως υπήρχε λόγος που είναι ο εκλεκτός της μόδας. Ποιοι είμαστε εμείς άλλωστε, για να το αμφισβητήσουμε;

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.