Οι πλούσιοι συχνά εκφράζουν το οικονομικό τους στάτους μέσα από το στυλ τους. Από την απλή ενδυματολογική επιλογή της οικογένειας Roy στη σειρά Succession μέχρι την προτίμηση του Mark Zuckerberg για τα hoodies μεσαίας τιμής, ο τρόπος που ντύνονται οι πλούσιοι, το Old Money Style δηλαδή, έχει επισημανθεί και συζητηθεί εκτενώς.
Τώρα, η Gen Z φαίνεται να έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος, με πολλά μέλη της να δημοσιεύουν εικόνες και βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με αυτό που αποκαλούν "αισθητική του παλιού χρήματος".
Παραδείγματα περιλαμβάνουν πλεκτά πουλόβερ πάνω από πόλο, πουκάμισα oxford, ναυτικά σακάκια και άλλα παρόμοια κομμάτια. Η εμπνευσμένη από το παρελθόν αισθητική αυτή είναι συχνά συνδεδεμένη με εικόνες από το παρελθόν, όπως αυτές της Carolyn Bessette και του JFK Jr., καθώς και διαφημίσεις των Ralph Lauren και J.Crew.
Οι επιρροές αυτές λοιπόν, φαίνεται να απορρέουν από μια ανάγκη για νοσταλγία και σταθερότητα σε μια εποχή που ο κόσμος φαίνεται να αλλάζει με ταχύτητα. Επιπλέον, η πανδημία του COVID-19 μπορεί να έχει προκαλέσει μια αναθεώρηση του τρόπου που αντιλαμβανόμαστε το ντύσιμο, με πολλούς να αναζητούν την αίσθηση της επιλογής και της ποιότητας στα ρούχα τους.
Εν κατακλείδι, οι νεότερες γενιές φαίνεται να εκτιμούν και να αναζητούν την αισθητική του παλιού χρήματος, ενώ ταυτόχρονα διατηρούν μια δόση ειρωνείας και αυτοσυνειδησίας σχετικά με την οικονομική ανισότητα και την κοινωνική κρίση.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.