
O Jake Gyllenhaal τολμά στιλιστικά και βγαίνει κερδισμένος
Το 2019 φαίνεται ότι θα είναι η χρονιά του. Τουλάχιστον, όσον αφορά στο στυλ του.

Πλατύ χαμόγελο, καλοσυνάτο βλέμμα, κλασικό -ενίοτε βαρετό- ντύσιμο, το ίδιο κούρεμα εδώ και χρόνια. Ο Jake Gyllenhaal ήταν ανέκαθεν ταυτισμένος με την εικόνα του "αγοριού της διπλανής πόρτας" και απ' ό,τι φαίνεται φέτος, αποφάσισε να την απολέσει. Τουλάχιστον, όσον αφορά στις ενδυματολογικές του επιλογές.
Τον τελευταίο καιρό, ο 37χρονος Αμερικανός ηθοποιός -αδελφός της Maggie- δεν σταματά να πειραματίζεται στιλιστικά και να κερδίζει τις εντυπώσεις με τα κομψά, αλλά μοντέρνα looks του.

Στην προβολή της νέας ταινίας του Netflix Velvet Buzzsaw, όπου πρωταγωνιστεί, τον είδαμε στο παγωμένο Sundance Film Festival στο Παρκ Σίτι της Γιούτα να περπατά στο κόκκινο χαλί με επιμελώς ατημέλητο σύνολο, που το συνέθεταν ένα σκούρο μπλε κοστούμι συνδυασμένο με ένα εμπριμέ πουκάμισο. Λίγες ημέρες πριν, στην ίδια διοργάνωση είχε εμφανιστεί με ένα ριγέ, χρωματιστό, "τρυπητό" πλεκτό πουλόβερ, μέσα από το οποίο φορούσε λευκό t-shirt.
Ωστόσο, η πιο εκκεντρική και stylish στιγμή του ήταν στην πρεμιέρα της θεατρικής παράστασης Sea Wall/A Life, στην οποία συμμετέχει, στο Public Theatre της Νέας Υόρκης.
Ο Gyllenhaal φόρεσε ένα printed κοστούμι με το ψυχεδελικό μοτίβο του καλειδοσκοπίου και λευκό μπλουζάκι, ενώ ολοκλήρωσε το σύνολο με καφέ δερμάτινα δετά παπούτσια.
Αν μη τι άλλο, το στιλιστικό ρίσκο του πάει πολύ.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.