Κλείνοντας φέτος 130 χρόνια ζωής -ιδρύθηκε το 1889-, η Lee Jeans, από τα πρώτα denim brands παγκοσμίως, συνεχίζει να διαμορφώνει τάσεις και να εμπνέεται από τα ρούχα εργασίας, μετατρέποντάς τα σε κάτι εντελώς μοντέρνο και σύγχρονο. Με αφορμή τα γενέθλιά της και το λανσάρισμα της συλλογής για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, που χαρακτηρίζεται από old school κομμάτια και χιπ χοπ επιρροές, το θρυλικό denim brand προσκάλεσε τον Jamel Shabazz να απαθανατίσει την καμπάνια.

Έχοντας αιχμαλωτίσει τις πιο δυνατές στιγμές από τη γέννηση της χιπ χοπ σκηνής μέχρι και σήμερα, ο πρωτοποριακός streetstyle φωτογράφος που έχει προσδιορίσει αυτή τη γενιά, ταξιδεύει τη Lee πίσω στο χρόνο και στη Νέα Υόρκη.

Χρησιμοποιεί τους ίδιους δρόμους και γειτονιές που βλέπουμε και στο άλμπουμ του, Back in the Days. Εκτός από τα μοντέλα, στην καμπάνια λαμβάνουν μέρος φίλοι του Jamel Shabazz, street-casting Νεοϋορκέζοι, με αισθητική φανερά επηρεασμένη από τη χιπ χοπ κουλτούρα. Μεταξύ αυτών συναντάμε τους Kool-Out-K (@koolout_k) και DJ Lee Rock (@leerock_starski), των οποίων η πραγματική αγάπη για τα '80s, τους καθιστά local heroes και πηγή διεθνούς, sartorial έμπνευσης. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της Lee Jeans και του Jamel Shabazz είναι η κυκλοφορία του Back to Today, σε ένα limited-edition άλμπουμ με τον ίδιο τίτλο.

Γιορτάζοντας την επαναφορά του 80s hip-hop style, αυτό το αφιέρωμα στο βιβλίο Back in the Days, θα περιέχει τις καλύτερες φωτογραφίες από την καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019 της Lee.