130 χρόνια Lee, επιστροφή στην 80s Νέα Υόρκη

Το θρυλικό denim brand γιορτάζει και καλεί τον streetstyle φωτογράφο Jamel Shabazz να απαθανατίσει την καμπάνια του για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019.

Κλείνοντας φέτος 130 χρόνια ζωής -ιδρύθηκε το 1889-, η Lee Jeans, από τα πρώτα denim brands παγκοσμίως, συνεχίζει να διαμορφώνει τάσεις και να εμπνέεται από τα ρούχα εργασίας, μετατρέποντάς τα σε κάτι εντελώς μοντέρνο και σύγχρονο. Με αφορμή τα γενέθλιά της και το λανσάρισμα της συλλογής για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, που χαρακτηρίζεται από old school κομμάτια και χιπ χοπ επιρροές, το θρυλικό denim brand προσκάλεσε τον Jamel Shabazz να απαθανατίσει την καμπάνια.

130 χρόνια Lee, επιστροφή στην 80s Νέα Υόρκη
LEE JEANS

Έχοντας αιχμαλωτίσει τις πιο δυνατές στιγμές από τη γέννηση της χιπ χοπ σκηνής μέχρι και σήμερα, ο πρωτοποριακός streetstyle φωτογράφος που έχει προσδιορίσει αυτή τη γενιά, ταξιδεύει τη Lee πίσω στο χρόνο και στη Νέα Υόρκη.

Jamel Shabazz

Χρησιμοποιεί τους ίδιους δρόμους και γειτονιές που βλέπουμε και στο άλμπουμ του, Back in the Days. Εκτός από τα μοντέλα, στην καμπάνια λαμβάνουν μέρος φίλοι του Jamel Shabazz, street-casting Νεοϋορκέζοι, με αισθητική φανερά επηρεασμένη από τη χιπ χοπ κουλτούρα. Μεταξύ αυτών συναντάμε τους Kool-Out-K (@koolout_k) και DJ Lee Rock (@leerock_starski), των οποίων η πραγματική αγάπη για τα '80s, τους καθιστά local heroes και πηγή διεθνούς, sartorial έμπνευσης. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της Lee Jeans και του Jamel Shabazz είναι η κυκλοφορία του Back to Today, σε ένα limited-edition άλμπουμ με τον ίδιο τίτλο.

Γιορτάζοντας την επαναφορά του 80s hip-hop style, αυτό το αφιέρωμα στο βιβλίο Back in the Days, θα περιέχει τις καλύτερες φωτογραφίες από την καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019 της Lee.

LEE JEANS

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.