Δεν θα αλλάζαμε τίποτα στο κλασικό στυλ των Brad Pitt και Leonardo DiCaprio

Η επιμονή των δύο χολιγουντιανών σταρ στις διαχρονικές αξίες που χτίζουν μία στιβαρή γκαρνταρόμπα είναι το αντίδοτο σε κάθε "κυνηγό" των τάσεων μόδας.

Μπορεί στην 9η κατά σειρά ταινία του Quentin Tarantino, το Once Upon a Time in Hollywood (Κάποτε στο Χόλιγουντ, πρεμιέρα 22 Αυγούστου), η γκαρνταρόμπα τους να κάνει βουτιά στα 70s -μπεζ κοστούμια, κοτλέ υφάσματα, γήινα χρώματα, τζην πάνω κάτω-, ωστόσο το προσωπικό στυλ του Brad Pitt και του Leonardo DiCaprio είναι "χτισμένο" πάνω στις διαχρονικές αξίες του αντρικού στυλ. Το απέδειξαν τον περασμένο Μάιο στο κόκκινο χαλί του Φεστιβάλ των Καννών, πραγματοποιώντας δύο black tie εμφανίσεις, που θύμιζαν τα αρσενικά της Χρυσής Εποχής του Χόλιγουντ, ποντάροντας σε κλασικές επιλογές από την ένδυση, μέχρι τα γυαλιά ηλίου και το hairstyle τους. 

Δεν θα αλλάζαμε τίποτα στο κλασικό στυλ των Brad Pitt και Leonardo DiCaprio

Το απέδειξαν και τώρα, στην πρόσφατη πρεμιέρα της ταινίας στο Λος Άντζελες με το all time classic sartorial look τους. 

Οι δύο ηθοποιοί επέλεξαν κοστούμια σε κλασική γραμμή και χρώμα, ακολουθώντας την ίδια κατεύθυνση και στα υποδήματα: loafers σε σουέντ και δέρμα.

ΜΠΡΑΝΤ ΠΙΤ ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΙ ΚΑΠΡΙΟ

Ουσιαστικά, το κομμάτι που φόρεσαν διαφορετικά ήταν το λευκό πουκάμισο. Με γραβάτα και κουμπωμένο σακάκι για τον DiCaprio, συνθέτοντας ένα αυστηρό, επίσημο outfit, χωρίς γραβάτα και με ανοιχτά τα δύο πρώτα κουμπιά για τον Pitt, χτίζοντας μία πιο χαλαρή, αλλά εξίσου κομψή εμφάνιση. 


Φωτογραφίες © Getty Images

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.