Μπορεί να έχεις ακούσει τον όρο "Wardrobing", μπορεί και όχι. Η λέξη περιγράφει την αγορά ενός outfit, τη χρήση του για κάποιο event χωρίς να έχεις αφαιρέσει το καρτελάκι και έπειτα την επιστροφή του πίσω στο κατάστημα. Πρόκειται για ένα σύνηθες φαινόμενο στις μέρες παγκοσμίως με τα περισσότερα fashion brands να μην γνωρίζουν πώς να το διαχειριστούν.

Η DIESEL πάντως το διαχειρίζεται με χιούμορ και λανσάρει τη νέα καμπάνια της για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019 που τιτλοφορείται "Enjoy Before Returning", διατηρώντας μία παιχνιδιάρικη στάση απέναντι στο αμφιλεγόμενο αυτό φαινόμενοα ντιμετωπιζοντας το Wardrobing με τρόπο που μόνο αυτή ξέρει. Μάλιστα, όλα τα κομμάτια της συλλογής (ακόμη και τα γυαλιά και τα ρολόγια) που φωτογραφήθηκαν από τον Angelo Pennetta έχουν σε εμφανές σημείο την ταμπέλα του brand.

Η καμπάνια συνοδεύεται από ένα βίντεο, σκηνοθετημένο από την Similar But Different, που απεικονίζει party goers ντυμένους με DIESEL outfits και με τα tags των ρούχων σε εμφανές σημείο πάνω στα ρούχα, ενώ ακούγεται μία φωνή που αναφέρει ειρωνικά τους όρους επιστροφής των ενδυμάτων.