Η νέα συλλογή της Diesel απευθύνεται αποκλειστικά σε wardrobers

Η DIESEL αντιμετωπίζει το Wardrobing με τον δικό της μοναδικό τρόπο.

Γράφει: Ναταλί Αντωνίου 06 Σεπτεμβρίου 2019

Μπορεί να έχεις ακούσει τον όρο "Wardrobing", μπορεί και όχι. Η λέξη περιγράφει την αγορά ενός outfit, τη χρήση του για κάποιο event χωρίς να έχεις αφαιρέσει το καρτελάκι και έπειτα την επιστροφή του πίσω στο κατάστημα. Πρόκειται για ένα σύνηθες φαινόμενο στις μέρες παγκοσμίως με τα περισσότερα fashion brands να μην γνωρίζουν πώς να το διαχειριστούν.

Η νέα συλλογή της Diesel απευθύνεται αποκλειστικά σε wardrobers

Η DIESEL πάντως το διαχειρίζεται με χιούμορ και λανσάρει τη νέα καμπάνια της για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019 που τιτλοφορείται "Enjoy Before Returning", διατηρώντας μία παιχνιδιάρικη στάση απέναντι στο αμφιλεγόμενο αυτό φαινόμενοα ντιμετωπιζοντας το Wardrobing με τρόπο που μόνο αυτή ξέρει. Μάλιστα, όλα τα κομμάτια της συλλογής (ακόμη και τα γυαλιά και τα ρολόγια) που φωτογραφήθηκαν από τον Angelo Pennetta έχουν σε εμφανές σημείο την ταμπέλα του brand.

DIESEL
DIESEL

Η καμπάνια συνοδεύεται από ένα βίντεο, σκηνοθετημένο από την Similar But Different, που απεικονίζει party goers ντυμένους με DIESEL outfits και με τα tags των ρούχων σε εμφανές σημείο πάνω στα ρούχα, ενώ ακούγεται μία φωνή που αναφέρει ειρωνικά τους όρους επιστροφής των ενδυμάτων.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.