
Οι καλύτερες ποδοσφαιρικές εμφανίσεις της σεζόν
Κλασικοί γιακάδες, ρετρό πινελιές και έντονα χρώματα αποτελούν τις νέες στιλιστικές τάσεις.
Μετά από μερικούς δύσκολους μήνες δίχως αγωνιστική δράση τα μεγαλύτερα πρωταθλήματα της Ευρώπης ξεκινούν ξανά. Μεταγραφές εκατομμυρίων, δύσκολες ανακατατάξεις και μεγάλα όνειρα ήταν για άλλη μία χρονιά στο καλοκαιρινό μενού της ποδοσφαιρικής Γηραιάς Ηπείρου. Πέρα, όμως, από το αγωνιστικό κομμάτι τι άλλαξε -προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο- στη στιλιστική τους προσέγγιση των clubs;
Δεν είναι λίγες οι ομάδες που έχουν τρίτη ακόμα και τέταρτη επίσημη εμφάνιση για να καλύψουν όλες τις ανάγκες τους εντός κι εκτός αγωνιστικών χώρων. Οι football shirts δεν είναι πια ένα ρούχο που φοριέται αυστηρά και μόνο στο γήπεδο. Αντίθετα είναι ένα δυνατό όπλο για casual κι έξυπνες εμφανίσεις. Ποιες, όμως, είναι εκείνες οι νέες φανέλες που θα ξεχωρίσουν φέτος έξω από τις τέσσερις γραμμές του γηπέδου σε πανευρωπαϊκό επίπεδο;
Τσέλσι

Επιστροφή στα 90s για την ομάδα του Λονδίνου με μεγάλο κολάρο, πορτοκαλί λεπτομέρειες και ρετρό διάθεση. Η τρίτη εμφάνιση του club θα χρησιμοποιηθεί στα εκτός έδρας ευρωπαϊκά παιχνίδια και εύκολα μπορεί κανείς να φανταστεί τον Ruud Gullit ντυμένο με αυτήν την φανέλα σε ρόλο λίμπερο για τους Λονδρέζους.
Τότεναμ

Η νέα εμφάνιση της Τότεναμ είναι εμπνευσμένη από την street culture του Λονδίνου, το έντονο γαλάζιο χρώμα της φέρνει στο μυαλό το ολοκαίνουργιο στάδιο της ομάδας ενώ ο χαρακτηριστικός γιακάς αποτίει φόρο τιμής σε άλλες πιο σκληρές εποχές όταν στην κορυφή της επίθεσης για τα Σπιρούνια βρισκόταν ο θρυλικός Teddy Sheringham.
Άρσεναλ

Η ανακοίνωση πως η νέα εμφάνιση της Άρσεναλ θα σχεδιαστεί από την adidas κι όχι από την Puma σόκαρε τους φιλάθλους. Παρ' όλα αυτά η αλλαγή brand δεν έφερε και τεράστιες αλλαγές σε μία από τις πλέον αναγνωρίσιμες football shirts του πλανήτη. Επειδή, όμως, οι λεπτομέρειες είναι εκείνες που κάνουν τη διαφορά ο V γιακάς ξεχωρίζει – όπως θα ξεχωρίσει κι όποιος επιλέξει τη νέα φανέλα των Κανονιέρηδων για μία casual εμφάνιση.
Μάντσεστερ Σίτι

Τι πιο όμορφο και νοσταλγικό από ποδοσφαιρικές φανέλες χωρίς κανέναν σπόνσορα να λερώνει τον ρομαντισμό τους; Είναι, βέβαια, ειρωνικό το γεγονός ότι αυτή η επιστροφή στις ρίζες αποτελεί επιλογή της πιο ακριβής ομάδας του πλανήτη. Η Μάντσεστερ Σίτι που έγινε συνώνυμο της οικονομικής υπερβολής αποφάσισε να τιμήσει την 125 επέτειο από τη γέννησή της με τον πιο οld school τρόπο. Και μπράβο της.
Λίβερπουλ

Η Λίβερπουλ είναι συνώνυμη με το κατακόκκινο χρώμα. Τα αξιώματα όμως είναι για σπάνε, έτσι το νέα t-shirt που σχεδιάστηκε από τη New Balance σε limited edition έχει πολύ συγκεκριμένο σκοπό: Οι οπαδοί να μπορούν να κουβαλούν την αύρα της ομάδας τους ακόμα κι εκτός γηπέδων, ακόμα και σε μία απλή βόλτα στην πόλη.
Μαρσέιγ

Η Μαρσέιγ βρίσκεται πολύ μακριά από τις δόξες που έζησε στις αρχές των 90s. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν έχει δικαίωμα στο όνειρο. Έτσι, μετά από μία απογοητευτική χρονιά, θέλει να κάνει δυναμική επανεκκίνηση με την ίσως καλύτερη νέα football shirt της χρονιάς. Φέτος η ομάδα της Μασσαλίας κλείνει 120 χρόνια ζωής κι ο σταυρός που φιγουράρει στη νέα της εμφάνιση είναι εμπνευσμένος από τη σημαία της πόλης.
Ρόμα

Όχι, αυτή δεν είναι μία συνηθισμένη εμφάνιση για τους Ρωμαίους. Οι σχεδιαστές της Nike επέλεξαν μία πολύ διαφορετική προσέγγιση: Να πάρουν αφορμή από την αρχαία μυθολογία, τοποθετώντας τον κεραυνό του Δία σε περίοπτη θέση, χωρίς βέβαια να αλλάξουν τους κλασικούς χρωματικούς συνδυασμούς της Ρόμα.
Ίντερ

Η εμφάνιση των Νερατζούρι για τους φετινούς εκτός έδρας αγώνες μοιάζει βγαλμένη από την ιταλική αναγέννηση: Πληθωρική, ξεχωριστή, σε χρώμα που αιχμαλωτίζει το βλέμμα. Μάλιστα κουβαλά μαζί της όμορφες αναμνήσεις, αποτίοντας φόρο τιμής στη σεζόν 2009/2010 όταν η Ίντερ σήκωσε το Champions League για τελευταία φορά.
Μίλαν

Επιστροφή σε βασικές αξίες για τους Ροσονέρι, οι οποίοι μετά από αρκετές στιλιστικές ακροβασίες αποφάσισαν να το κρατήσουν απλό, τιμώντας παράλληλα την μεγαλύτερη τριπλέτα Ολλανδών (Gullit, Van Basten, Rijkaard) που φόρεσε ποτέ τη φανέλα κάποιος ομάδας.
Τζένοα

H πιο παλιά ομάδα της Ιταλίας επέλεξε για την τρίτη εμφάνισή της να συνταχθεί πλήρως με την πόλη της. Επί της ουσίας η φανέλα είναι η minimal εκδοχή του θυρεού της Γένοβας.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.