
Η εμφάνιση της Νιγηρίας για το Μουντιάλ είναι το fashion trend του καλοκαιριού
Πάνω από 3.000.000 παραγγελίες σε λίγες μόλις μέρες.

Η Νιγηρία αποτελεί μία από τις διαχρονικά πιο δυνατές εθνικές ομάδες της Αφρικής όσο και cult ασφαλώς.
Πέρα από αυτά, υπάρχει ένας ακόμη σοβαρός λόγος για να ασχοληθεί κανείς με τους ποδοσφαιρικούς απόγονους του Jay Jay Okocha, του Taribo West, του Finidi George, του Sunday Oliseh, του Peter Rufai, του Daniel Amokachi, του Rasheed Yekini και του Nwankwo Kanu σε αυτό το Μουντιάλ.

Όχι, δεν αναφερόμαστε την κοινότυπα γελοία απόφαση του προπονητή των Σούπερ Αετών, Gernot Rohr, να απαγορεύσει από τους παίκτες του το σεξ με Ρωσίδες - εκτός από τον αρχηγό της ομάδας John Obi Mikel του οποίου η σύζυγος, Olga, κατάγεται από την χώρα του Putin.

Αναφερόμαστε ασφαλώς στην εμφάνιση της εθνικής ομάδας της Νιγηρίας, με την οποία θα αγωνιστεί στα γήπεδα της Ρωσίας και η οποία έχει γίνει κεντρικό θέμα συζήτησης στα social media και γενικότερα τον ιντερνετικό κόσμο. Είναι δύσκολο μέχρι απίθανο να πάρουν το τρόπαιο οι Νιγηριανοί, αν υπήρχε όμως βραβείο στυλ θα το είχαν άνετα κερδίσει.
Από την πρώτη στιγμή που η Nike έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από τη φανέλα και το υπόλοιπο σετ, έγινε ένας μικρός στυλιστικός χαμός, με χιλιάδες κόσμου -φιλάθλου και μη- να ενθουσιάζονται με το κλιμακωτό ζιγκ ζαγκ σχέδιο και τις αποχρώσεις του πρασίνου και γενικά το coolness που βγάζει.

Κερασάκι στην τούρτα, το γεγονός πως οι παραγγελίες από την προηγούμενη Παρασκευή ξεπέρασαν τα 3.000.000, ενώ στο κεντρικό κατάστημα της Nike στο Λονδίνο (Oxford Street) δημιουργήθηκαν τεράστιες ουρές.
This is the queue at Nike Town for the Nigeria kit launch, literally round the corner... pic.twitter.com/K3vzfL6psR
— Carl Craigslist (@conroy_bumpus) June 1, 2018
Η Nike ανακοίνωσε πως υπάρχει sold out, με τη ζήτηση αλλά και τιςαντιδράσεις του κόσμου μάλλον να σπρώχνει την αμερικανική εταιρεία να βγάλει κι άλλα κομμάτια στην αγορά.
Καθαρά ποδοσφαιρικά, οι Νιγηριανοί εύχονται να τους βγει γούρικη η φανέλα, καθώς μετέχουν μάλλον στον δυσκολότερο όμιλο του Μουντιάλ, μαζί με Αργεντινή, Ισλανδία και Κροατία.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.