
Το εκκεντρικό denim workwear look του Timothée Chalamet
Ο 23χρονος ηθοποιός είναι ξεκάθαρα ο "Βασιλιάς" του αντρικού στυλ.

Λίγο το νεαρό της ηλικίας του, λίγο το ταλέντο του να πραγματοποιεί εμφανίσεις που καινοτομούν στιλιστικά και ο Timothée Chalamet θεωρείται αν όχι ο πιο στιλάτος, ένας από τους πιο στιλάτους διάσημους άντρες αυτή τη στιγμή στον κόσμο. Ο 23χρονος ηθοποιός που ξεχώρισε μέσα από την ταινία "Να με φωνάζεις με το όνομά σου" και έγινε ο πρώτος νεότερος ηθοποιός που έχει προταθεί ποτέ για χρυσό αγαλματίδιο τα τελευταία 80 χρόνια, πειραματίζεται όχι μόνο με τις υφές, τα χρώματα και τις εκάστοτε τάσεις, διαμορφώνοντάς τες μάλιστα σε πολλές των περιπτώσεων με τις επιλογές του -ποιος μπορεί να ξεχάσει το γιλέκο του Virgil Abloh που φόρεσε στις φετινές Χρυσές Σφαίρες-, αλλά και με τις ταμπέλες: Με το τι χαρακτηρίζεται ως γυναικείο και αντρικό.

Στο 62ο κινηματογραφικό φεστιβάλ του Λονδίνου με λουλουδάτο κοστούμι δια χειρός Alexander McQueen.

Στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Βενετίας με ένα κοστούμι που παρέπεμπε στο γυναικείο ταγιέρ.
Αρέσκεται επίσης να υιοθετεί looks με φουτουριστική αισθητική. Το είδαμε να το κάνει κατά την άφιξή του στην Μόστρα, πατώντας πάνω στις αρχές του military style.

Το επανέλαβε τώρα στο Busan International Film Festival, όπου παρευρέθη για τις ανάγκες του νέου του φιλμ, The King σε παραγωγή του Netflix, συνθέτοντας ένα denim workwear look έξω από τα συνηθισμένα. Τι είναι το workwear; Ένα look που συνθέτει η στολή εργασίας, δηλαδή τα ρούχα, υποδήματα και αξεσουάρ που δημιουργήθηκαν για να διευκολύνουν τη δουλειά των μαστόρων (ξυλουργοί, υδραυλικοί) και των λοιπών χειρωνακτικών επαγγελμάτων.

Εδώ, λοιπόν, ο Chalamet συνδύασε μία τζην σαλοπέτα, με τζην πουκάμισο στο ίδιο χρώμα και μοτίβο -δημιουργία του καλλιτέχνη Sterling Ruby για λογαριασμό του ready-to-wear clothing brand, S.R Studio LA- και ολοκλήρωσε με λευκές γαλότσες.
Ο ήδη ανεβασμένος ψηλά πήχης για το "it boy" του Χόλιγουντ μόλις σκαρφάλωσε ακόμα ψηλότερα.
φωτογραφίες © Getty Images
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.