Από το γήινο, 70s σκηνικό που δημιούργησε στην "Οικογένεια Τενενμπάουμ" το 2001 μέχρι την παστέλ ατμόσφαιρα του "Ο Έρωτας του Φεγγαριού" το 2012 και τις 50 αποχρώσεις του μοβ με τις οποίες έντυσε το "Ξενοδοχείο Grand Budapest". Το σινεμά του Wes Anderson ξεχώριζε πάντα όχι μόνο για το ιδιόμορφο χιούμορ και το αφηγηματικό του στυλ, αλλά και για τους παράδοξα στρεβλούς κόσμους του, που διαπνέονται από μία vintage αισθητική. Μία νοσταλγία που οπτικοποιείται μέσα από τις ενδυματολογικές επιλογές των ηρώων του και πηγάζει από το δικό του, προσωπικό στυλ.

O Bill Murray στην "Οικογένεια Τενενμπάουμ"
Ο Ralph Fiennes στο "Ξενοδοχείο Grand Budapest"

Σε πρόσφατη εμφάνισή του στο 14ο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ της Ρώμης, ο 50χρονος Τεξανός σκηνοθέτης και σεναριογράφος περπάτησε στο κόκκινο χαλί μαζί με τους Antonio Monda, Frances McDormand, Bill Murray και Edward Norton, φορώντας ένα ρετρό σύνολο, που παρέπεμπε στις tailoring επιλογές των αντρών στα 20s: Κοστούμι σε παστέλ ροζ απόχρωση φτιαγμένο από seersucker ύφασμα. 

Το ίδιο κοστούμι σε διαφορετική παστέλ απόχρωση, αλλά με την ίδια γραβάτα και πουκάμισο διαφορετικού χρώματος, είχε φορέσει λίγες ημέρες πριν στην επίδειξη μόδας του οίκου Prada για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020 στο Μιλάνο.

Κι αυτά είναι μόνο δύο από τα πολλά looks του Anderson που μας υπενθυμίζουν την εμμονή του με το vintage στοιχείο εντός και εκτός μεγάλης οθόνης.

Με καφέ βελούδινο κοστούμι στην προώθηση της ταινίας "Ο Απίθανος Κύριος Φοξ" στην Ρώμη τον Απρίλιο του 2010.
Με μοβ, επίσης βελούδινο, κοστούμι μαζί με τον Ralph Fiennes στην πρεμιέρα του "Ξενοδοχείο Grand Budapest" στην Νέα Υόρκη τον Φεβρουάριο του 2014.
Με λευκό κοτλέ κοστούμι συνδυασμένο με ριγέ πουκάμισο και γραβάτα σε ομιλία του στην Νέα Υόρκη τον Ιούνιο του 2015.

 


Φωτογραφίες © Getty Images