Ανάμεσα στα πιο εμβληματικά λογότυπα των fashion brands, σίγουρα συγκαταλέγεται το κροκοδειλάκι της Lacoste, που εδώ και 86 χρόνια κοσμεί κάθε δημιουργία του γαλλικού sports brand. Ωστόσο, τον περασμένο Μάιο, η εταιρεία αποφάσισε να το αντικαταστήσει, λανσάροντας μία συλλεκτική συλλογή με πόλο μπλουζάκια που είχαν για σήμα τους 10 απειλούμενα προς εξαφάνιση ζώα. Τώρα, η Lacoste επεμβαίνει ξανά στην εικόνα του διάσημου logo της ανανεώνοντας την εμφάνισή του.

Με αφορμή τη νέα, χριστουγεννιάτικη αντρική συλλογή της, αποφάσισε να πολλαπλασιάσει το πράσινο κροκοδειλάκι, σχηματίζοντας ουσιαστικά έναν μεγάλο κροκόδειλο που αποτελείται από μικρότερα κροκοδειλάκια.

Το ολοκαίνουργιο λογότυπο πρωταγωνιστεί σε φούτερ, μακρυμάνικα πόλο μπλουζάκια, backpacks και σε ρολόγια, αλλά δεν είναι το μοναδικό.

Ένα δεύτερο κάνει την εμφάνισή του σε μάλλινα πλεκτά και δεν είναι άλλο από τη λέξη Lacoste, με τα πράσινα γράμματα να είναι σχηματισμένα από τους συνήθεις υπόπτους, τους κροκόδειλους.

Από: Esquire IT