
Pitti Uomo 97: Τα highlights της μεγάλης γιορτής της αντρικής μόδας
Το μεγαλύτερο fashion tradeshow στην Ευρώπη μόλις ξεκίνησε στην Φλωρεντία.

Μία ημέρα μετά την ολοκλήρωση της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου, όλα τα φώτα της βιομηχανίας της μόδας στράφηκαν στη γείτονα χώρα Ιταλία – όχι στο Μιλάνο, ούτε στη Ρώμη. Στις 7 Ιανουαρίου άνοιξε αυλαία στην Φλωρεντία το μεγαλύτερο men's fashion tradeshow στην Ευρώπη, που έχει ταυτιστεί με την αυθεντική φινέτσα και το ιταλικό tailoring και συμβαίνει ετησίως, δύο φορές τον χρόνο -χειμώνα και καλοκαίρι- με τη συμμετοχή τόσο επαγγελματιών -brands, οίκων, σχεδιαστών, καταστημάτων, εμπόρων- όσο και ερασιτεχνών του στυλ. Ο λόγος για το Pitti Uomo που η φετινή, 97η διοργάνωσή του μόλις ξεκίνησε -θα διαρκέσει μέχρι και τις 10 του μήνα- και θα είναι αφιερωμένη στην αντρική μόδα για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020/2021.

Η θεματική του Pitti Uomo 97
"Show your flags at Pitti”. Αυτό είναι το motto και η θεματική των φετινών εκδηλώσεων, που σκοπό έχει να υπενθυμίσει ότι η πολυπολιτισμικότητα πρέπει να χαρακτηρίζει τη μόδα και να υπογραμμίσει ότι το Pitti Uomo δεν είναι ένα τοπικό fashion event, αλλά ένα παγκόσμιο, στο οποίο μπορούν να λάβουν μέρος brands από κάθε μεριά του πλανήτη.
Τα highlights της φετινής διοργάνωσης
> To Pitti Uomo γιορτάζει τα 75 χρόνια του κορυφαίου tailoring brand Brioni με το λανσάρισμα μίας νέας συλλογής αφιερωμένης στα υψηλής ποιότητα κοστούμια του.
> Ο Giorgio Armani και η A | X Armani Exchange, που δημιούργησε το 1991 για να προτείνει μια πιο παιχνιδιάρικη προσέγγιση στο αστικό στυλ, παρουσιάζουν μία σειρά γεμάτη χρώμα και αθλητική αισθητική, εμπνευσμένη από το 90s sportswear.

> Η έκθεση "A Tribute to Karl: The White Shirt Project” είναι αφιερωμένη στον Karl Lagerfeld, τον σπουδαίο Γερμανό σχεδιαστή και καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου Chanel από το 1983 μέχρι τον θάνατό του, στις 19 Φεβρουαρίου 2019.
> Στους πρωτοεμφανιζόμενους της διοργάνωσης που ξεχωρίζουν είναι το brand Sergio Rossi, που παρά τα 69 χρόνια παρουσίας στον χώρο της μόδας, συμμετέχει για πρώτη φορά στο Pitti Uomo.
> Τέλος, μεγάλη βαρύτητα έχει δοθεί στο κομμάτι της βιωσιμότητας με "πράσινες" εταιρείες ένδυσης όπως οι Hand Picked, Esemplare και Re-Hash να αποκαλύπτουν τα φιλικά προς το περιβάλλον κομμάτια των συλλογών τους.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.