Η αυλαία έπεσε για τη μεγαλύτερη γιορτή της αντρικής μόδας στον κόσμο και μία ακόμα διοργάνωση του Pitti Uomo, η 97η κατά σειρά, πέρασε στην ιστορία. Σχεδιαστές, brands, οίκοι, μοντέλα, fashion editors, αλλά και οι απανταχού λάτρεις της μόδας βρέθηκαν τις προηγούμενες ημέρες στη Φλωρεντία, όπου παρουσιάστηκαν μέσα από fashion shows, εκθέσεις και events όλα όσα θα ορίσουν το αντρικό στυλ τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020. Ξεχωρίσαμε τις ακόλουθες πέντε τάσεις.
Η χρωματική παλέτα
Η ίσως πιο τολμηρή πρόταση του φετινού Pitti Uomo για τον επόμενο χειμώνα είναι ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων της μόδας γύρισε την πλάτη στις κλασικές μουντές αποχρώσεις του μπλε, μαύρου και γκρι, ποντάροντας στις γήινες αποχρώσεις του καφέ και του μπεζ, όπως επίσης στο ζεστό πορτοκαλί και το πάντα επίκαιρο χακί κυρίως όσον αφορά στα μάλλινα πλεκτά πουλόβερ, τα παντελόνια και τα πανωφόρια.
Το κοστούμι: οι γραμμές, τα χρώματα και τα σχέδια
H slim fit εφαρμογή μπαίνει ξανά με φόρα στο παιχνίδι του tailoring, μετά την κυριαρχία των τελευταίων δύο ετών των oversized κοστουμιών με τους τετραγωνισμένους ώμους στα σακάκια που παρέπεμπαν στα 50s. Για την επόμενη χειμερινή σεζόν, ο καταξιωμένος οίκος Brioni προτείνει φλοράλ σακάκια σε ήσυχες, γήινες και ρομαντικές αποχρώσεις.
Από την άλλη, το γνωστό ιταλικό suit brand Luigi Bianchi Mantova πατά γερά πάνω στις παραδοσιακές αρχές της ιταλικής φινέτσας με καρό κοστούμια σε κλασικούς χρωματικούς συνδυασμούς.
Τα παλτό και τα παρκά
Ποια είναι τα πανωφόρια που θα αναδειχθούν ως οι μεγάλοι νικητές του ερχόμενου χειμώνα στο αντρικό στυλ; Σύμφωνα με τις συλλογές των σχεδιαστών που παρουσιάστηκαν στην Φλωρεντία, τα κλασικά μάλλινα παλτό και τα χακί παρκά με την χαρακτηριστική γούνινη επένδυση στο εσωτερικό τους.
Το 90s sportswear
Το πολύχρωμο αθλητικό στυλ της δεκαετίας του '90 έχει επιστρέψει στο προσκήνιο τα τελευταία δύο χρόνια, δίνοντας μάλιστα νέα πνοή σε ξεχασμένα sports brands, ανάμεσα στα οποία συναντά κάποιος και την η Robe di Kappa που είχε την τιμητική της στο Pitti Uomo παρουσιάζοντας κομμάτια που ακροβατούσαν μεταξύ sport και urban style.
Μία ακόμα εταιρεία που μας υπενθύμισε το coolness του 90s sportswear ήταν η A | X Armani Exchange, που δημιούργησε το 1991 ο Giorgio Armani για να προτείνει μία πιο παιχνιδιάρικη προσέγγιση στο αστικό στυλ.
Η βιωσιμότητα
Τέλος, όπως είχαμε επισημάνει και στα highlights της διοργάνωσης, μεγάλη βαρύτητα δόθηκε στο κομμάτι της βιωσιμότητας και της ανακύκλωσης με "πράσινες" εταιρείες ένδυσης όπως οι Hand Picked, Esemplare και Re-Hash να αποκαλύπτουν τα φιλικά προς το περιβάλλον κομμάτια των συλλογών τους με σκοπό να επισημάνουν τη σημασία της βιώσιμης ανάπτυξης στη βιομηχανία της μόδας.
Από: Esquire IT