Διπλώνεις το ρούχο, το δένεις με ένα λάστιχο, το βουτάς για 5 με 10 λεπτά στη χλωρίνη και έπειτα το πλένεις καλά, είτε στο χέρι, είτε στο πλυντήριο. Με αυτό τον τρόπο μπορείς να δημιουργήσεις το δικό σου tie-dye print σε ένα t-shirt, τζην μπουφάν ή πουκάμισο. Μην βιαστείς να κρίνεις αυτό το style hack ως παρωχημένο, καθώς μεγάλοι οίκοι μόδας, σχεδιαστές και celebrities επαναλανσάρουν ήδη από πέρυσι το πιο hippie και ψυχεδελικό μοτίβο στην ανδρική ένδυση.

Το streetwear brand Off-White (αριστερά) του Virgil Abloh, καλλιτεχνικού διευθυντή των αντρικών σειρών του οίκου Louis Vuitton παρουσίασε στη συλλογή του για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020 tie-dye μπλουζάκια. Παρομοίως και το ιταλικό brand Marcelo Burlon County Of Milan (δεξιά).
Με τη σειρά τους, ο ηθοποιός Jonah Hill (αριστερά) και ο ποπ σταρ Justin Bieber (δεξιά) υιοθέτησαν τη συγκεκριμένη τάση στη γκαρνταρόμπα τους - και οι δύο επέλεξαν το tie-dye print στο πάνω μέρος, ο πρώτος σε t-shirt και ο δεύτερος σε hoodie. 

Τα ξεβάμματα πάντως δεν συναντώνται φέτος μόνο σ' αυτά τα κομμάτια, αλλά και σε πουκάμισα, μαγιό, ακόμα και σε σκούφους ή καπέλα. 

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι αν και η προέλευσή του είναι ιαπωνική -τον 8ο αιώνα αναπτύχθηκε η τεχνική shibori-, το tie-dye απέκτησε δημοφιλία στα 60s και τα 70s στις ΗΠΑ, χάρη στους χίπηδες και τα ειρηνιστικά κινήματα για να απογειωθεί στα 90s, όταν και αναδείχθηκε σε πρωταγωνιστικό trend στον χώρο της μόδας. 


Φωτογραφίες © Getty Images