
Tie-dye, η επιστροφή του πιο hippie print
Και μαζί, του πιο ψυχεδελικού, που "ντύνει" φέτος από τζην μπουφάν μέχρι μαγιό.

MSGM, Loewe, Dior. Τρεις οίκοι μόδας που το φετινό καλοκαίρι επαναφέρουν στο προσκήνιο το tie-dye print, τα ξεβάμματα σε ψυχεδελικά σχέδια, συνυφασμένα με την χίπικη κουλτούρα. Αν και η προέλευσή τους είναι ιαπωνική -τον 8ο αιώνα αναπτύχθηκε η τεχνική shibori-, απέκτησαν δημοφιλία στα 60s και τα 70s στις ΗΠΑ, χάρη στους χίπηδες και τα ειρηνιστικά κινήματα και απογειώθηκαν στα 90s.
Σήμερα, τα tie-dye ρούχα δεν είναι μόνο όσα είναι κατασκευασμένα από τζην ύφασμα -μπουφάν, παντελόνι, πουκάμισο. Το συγκεκριμένο print συναντάται σε hoodies, t-shirts, αθλητικές βερμούδες, μαγιό, ακόμα και σε sneakers.
Σε περίπτωση πάντως που θέλεις να δημιουργήσεις μόνος σου το tie-dye print, υπάρχει τρόπος: Διπλώνεις το ρούχο, το δένεις με ένα λάστιχο, το βουτάς για 5 με 10 λεπτά στη χλωρίνη και έπειτα το πλένεις καλά, είτε στο χέρι, είτε στο πλυντήριο.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.