Tie-dye, η επιστροφή του πιο hippie print
Και μαζί, του πιο ψυχεδελικού, που "ντύνει" φέτος από τζην μπουφάν μέχρι μαγιό.
MSGM, Loewe, Dior. Τρεις οίκοι μόδας που το φετινό καλοκαίρι επαναφέρουν στο προσκήνιο το tie-dye print, τα ξεβάμματα σε ψυχεδελικά σχέδια, συνυφασμένα με την χίπικη κουλτούρα. Αν και η προέλευσή τους είναι ιαπωνική -τον 8ο αιώνα αναπτύχθηκε η τεχνική shibori-, απέκτησαν δημοφιλία στα 60s και τα 70s στις ΗΠΑ, χάρη στους χίπηδες και τα ειρηνιστικά κινήματα και απογειώθηκαν στα 90s.
Σήμερα, τα tie-dye ρούχα δεν είναι μόνο όσα είναι κατασκευασμένα από τζην ύφασμα -μπουφάν, παντελόνι, πουκάμισο. Το συγκεκριμένο print συναντάται σε hoodies, t-shirts, αθλητικές βερμούδες, μαγιό, ακόμα και σε sneakers.
Σε περίπτωση πάντως που θέλεις να δημιουργήσεις μόνος σου το tie-dye print, υπάρχει τρόπος: Διπλώνεις το ρούχο, το δένεις με ένα λάστιχο, το βουτάς για 5 με 10 λεπτά στη χλωρίνη και έπειτα το πλένεις καλά, είτε στο χέρι, είτε στο πλυντήριο.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;
Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΖηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola
Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟ Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης
Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.
Στο Grand Prix της Κίνας, το παντελόνι του Lewis Hamilton 'έκλεψε' την παράσταση
Και δεν είναι η πρώτη φορά, εδώ που τα λέμε.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός
Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.
Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.