
Η αγαπημένη κολόνια του Elvis Presley κοστίζει λιγότερο από €10
'Μυρίζει σαν άντρας' και έχει τη δική της ιστορία.
Η ιστορία της εικονικής κολόνιας Brut, της αγαπημένης καθώς θρυλείται του Elvis Presley, που πωλείται ακόμα μέσα στο εμβληματικό γυάλινο μπουκάλι της, με τις πράσινες και ασημένιες αποχρώσεις, ξεκίνησε το 1964, από τον γαλλικό οίκο Fabergé. Από το 1989, βέβαια, κυκλοφορεί, στις περισσότερες χώρες του κόσμου, από τη βρετανική πολυεθνική εταιρεία Unilever, μαζί με μια σειρά 'συμπληρωματικών' της προϊόντων, όπως aftershave, αποσμητικά και ζελ ντους, σε διάφορες αρωματικές εκδοχές. Πάντως, η 'original' μυρωδιά της, που ξυπνά στερεοτυπικά αρρενωπές μνήμες, συνεχίζει να κυκλοφορεί ανάμεσά μας, όχι μόνο σε εξειδικευμένα καταστήματα καλλυντικών αλλά ακόμα και στα ράφια των σούπερ μάρκετ.
Μυρίζει σαν άντρας
Ένα από τα πιο επιτυχημένα σλόγκαν της Brut είναι το 'μυρίζει σαν άντρας', ελληνική απόδοση του αγγλικού 'the essence of man'. Στην πραγματικότητα, οι νότες κορυφής της αναδίδουν μυρωδιές γλυκάνισου, λεβάντας, λεμονιού, βασιλικού και περγαμόντου. Οι μεσαίες της νότες ιλάνγκ ιλάνγκ, γεράνι και γιασεμί, ενώ η βάση της έχει δομηθεί γύρω από τους αρωματικούς τόνους των βρύων δρυός, του βετιβέρ, του πατσουλί, των φασολιών τόνκα, της βανίλιας και του σανδαλόξυλου.
Η πιο ελαφριά εκδοχή
Η σύγχρονη εκδοχή της Brut αποτελεί μετεξέλιξη της κολόνιας Brut 33, η οποία λανσαρίστηκε πρώτη φορά το 1968 και οφείλει το πρώτο όνομά της στο γεγονός ότι περιλαμβάνει σε ποσοστό 33% το άρωμα του αρχικού προϊόντος. Μετά από το 1968, η αρχική εκδοχή, η '100%' συνέχισε να κυκλοφορεί υπό την επωνυμία Brut Classic by Fabergé.
> Διάβασε ακόμα: CK Everyone, ένα άρωμα για όλ@
Δεν την αγάπησε μόνο ο Elvis Presley
Στη διαχρονική, όπως αποδείχτηκε, γοητεία της Brut, δεν υπέκυψε μόνο ο Elvis Presley. Στα 70s, brand ambassadors της έγιναν, μεταξύ άλλων, οι ποδοσφαιριστές Kevin Keegan, Franz Beckenbauer και Paul Gascoigne, ο μποξέρ Henry Cooper, ο παγκόσμιος πρωταθλητής στον μοτοσικλετισμό Barry Sheene, αλλά και ο αθλητής του στίβου David Hemery.
Στα 80s, πάλι, άφησε εποχή ένα διαφημιστικό σποτ στο οποίο συμμετείχε ο σταρ του αμερικανικού ποδοσφαίρου Joe Namath, ενώ πολύ πιο πρόσφατα, το 2020, πρόσωπο της Brut έγινε ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Vinnie Jones.
Η Brut άφησε, βέβαια, το στίγμα της και στην pop culture. Ο Roger Moore, όσο ήταν ο James Bond της καρδιάς μας, σε μια σκηνή του Πράκτωρ 007: Ζήσε κι άσε τους άλλους να πεθάνουν, χρησιμοποίησε για αυτοάμυνα ένα αεροζόλ που έμοιαζε πάρα πολύ με το αποσμητικό σπρέι της Brut, ενώ το brand έχει σπέσιαλ παρουσία και στην ταινία Όλα για Όλα (Over the Top), του 1987, με τον Sylvester Stallone.
> Διάβασε ακόμα: Ωδή στο Old Spice
Η ποικιλία και η τιμή
Εκτός από την Brut Original, στα ενημερωμένα σημεία πώλησης θα βρεις πολλές ακόμα εκδοχές της, όπως την Oceans, την Identity, τη Revolution, την Instinct, τη Musk και την Passion. Οι τιμές για το 100ρι eau de toilette της Brut Original, τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, σε εκπτωτικό site, ξεκινούν από τα 4,28 Ευρώ.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.