
CK Everyone, ένα άρωμα για όλ@
Φοριέται από όλες, όλους και όλ@, έχει vegan σύνθεση και ανακυκλώσιμη συσκευασία.
Το gender-neutral άρωμα CK Everyone, με την περιβαλλοντική συνείδηση, φέρνει τη βιομηχανία της ομορφιάς, της περιποίησης και των αρωμάτων ένα βήμα πιο κοντά στη γενικευμένη χρήση ασφαλών, κυκλικών και υπεύθυνων πρώτων υλών. Σε αυτό, συνεχίζει να ζει το 'επαναστατικό πνεύμα' του πρώτου CK One, του eau de toilette που κατάφερε μια τομή στην ιστορία της αρωματοποιίας, ενώ η 'στιλιστική' λεπτομέρεια του 'λάστιχου' που κοσμεί το μπουκάλι του, παραπέμπει στα εικονικά εσώρουχα του brand.
Μια ωδή στο προσωπικό ύφος
Η καμπάνια του νέου αρώματος, που σκοπό έχει να αποτίνει φόρο τιμής στο προσωπικό ύφος και την ελευθερία της ατομικής έκφρασης, φωτογραφήθηκε από τον Βρετανό φωτογράφο μόδας Glen Luchford, με τη συμμετοχή πολλών δημιουργικών καλλιτεχνών, που δεν δεσμεύονται από τα όρια, τις κοινωνικές προκαταλήψεις ως προς το φύλο και τους κάθε είδους ορισμούς.
Με οδηγό την προσωπική ελευθερία
Τα αρχικά CK πάντα προκαλούσαν στο συλλογικό ασυνείδητο μια σύνδεση με το 'μοδικό' σύμπαν του οίκου Calvin Klein, αλλά και με την απελευθέρωση από τα προκάτ αισθητικά πρότυπα και τα καθορισμένα φύλα.
Από το 1994 το CK One, η no-gender δημιουργία του αρωματοποιού Alberto Morillas, με την εξαίσια αρωματική της υπογραφή που απέπνεε τη μυρωδιά των κίτρων, χαρακτήρισε όλες τις επόμενες εκδόσεις του αρώματος που ακολούθησαν.
Ο αρωματικός του χαρακτήρας
Επόμενο, λοιπόν, το CK Everyone να ανήκει και αυτό στην ίδια 'κιτρώδη' αρωματική οικογένεια, που διαφεύγει τον εγκλωβισμό τού να απευθύνεται σε ένα μόνο φύλο και διεγείρει τις αισθήσεις χάρη στο οργανικό αιθέριο έλαιο πορτοκαλιού που περιλαμβάνει στη σύνθεσή του.
> Διάβασε ακόμα: Σπουδαία αντρικά αρώματα για να ψεκαστείς μέχρι το καλοκαίρι
Στην καρδιά του, βρίσκουμε υδάτινες νότες, όπως και τη μυρωδιά του μπλε τσαγιού. Στη βάση του το μασκ, το ξύλο κέδρου, το άμπερ και το πατσουλί τού χαρίζουν διάρκεια. Στην ουσία, έχουμε, λοιπόν, να κάνουμε με ένα φρέσκο, καθαρό, χωρίς φύλο και vegan άρωμα, που έχει φτιαχτεί σε ποσοστό 77% από υλικά φυσικής προέλευσης.
> Διάβασε ακόμα: Ωδή στο Old Spice
Σεβασμός στο περιβάλλον και κυκλική οικονομία
Το μπουκάλι και το packaging του αρώματος δημιουργήθηκαν από ανακυκλώσιμα υλικά, που αντικατοπτρίζουν την καθαρότητα και την απλότητα του προϊόντος.
Το καθαρό γυαλί του μπουκαλιού περιλαμβάνει σε ποσοστό 10% ανακυκλωμένα υλικά που έχουν ολοκληρώσει τον πρώτο κύκλο της χρήσης τους, ενώ το ίδιο το μπουκάλι μπορεί να ανακυκλωθεί μετά την αφαίρεση του dispenser και του λάστιχου.
Όσον αφορά το χαρτόνι του packaging, αυτό περιλαμβάνει σε ποσοστό 30% ανακυκλωμένα υλικά που έχουν ολοκληρώσει τον πρώτο κύκλο της χρήσης τους.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.