
Μόλις μάθαμε τα μυστικά περιποίησης του Brad Pitt
Όσα κάλυψε και όσα αποκάλυψε ο 58ετής γόης με αφορμή το λανσάρισμα της δικής του genderless σειράς προϊόντων περιποίησης.
Ας είμαστε ειλικρινείς με όλους και πάνω απ' όλα με τον εαυτό μας. Αλλιώς, τα λόγια μας δεν θα έχουν καμία αξία. Όταν εγώ προσωπικά βλέπω τον Brad Pitt στα 58 του να έχει τη νεανική όψη που έχει, δεν σκέφτομαι το τι skincare προϊόντα έχει στο μπάνιο του. Το μυαλό μου πηγαίνει σε φίνα botoxάκια και βλεφαροπλαστικές, στο φωτοσοπάρισμα ή το φιλτράρισμα της εικόνας που βλέπω, στη διατροφή και το πρόγραμμα άσκησης που ακολουθεί. Παρ' όλα αυτά, ο καλλιτέχνης-slash-επιχειρηματίας, έδωσε τη βούλα του brandname "Brad Pitt" σε προϊόντα περιποίησης, λανσάροντας την genderless σειρά Le Domaine. Με αυτή την ευκαιρία, αποκάλυψε και λίγα μυστικά για την καλή του την εμφάνιση.
Τι κάνει και τι δεν κάνει για να δείχνει φρεσκαδούρα
Όπως αποκάλυψε σε μεγάλο γυναικείο site μόδας, δεν είχε πάντα skincare ρουτίνα, ούτε σχεδίαζε να δημιουργήσει κάποια στιγμή τη δική του σειρά προϊόντων περιποίησης. Δείχνει ωραίος μόνο όταν ασχολείται με τον εαυτό του, ενώ αποδίδει την εικόνα του στη make-up artist του, την οποία δεν έχει αλλάξει εδώ και τριάντα χρόνια.
Εκείνη είναι που κατά καιρούς του προτείνει να δοκιμάσει κάποια πράγματα (τα οποία δεν αποκάλυψε). Υποστήριξε, μάλιστα, ότι η ρουτίνα ομορφιάς του είναι απλή (πλύσιμο-σέρουμ-κρεμούλα) και απέφυγε να δώσει λεπτομέρειες. Τέλος, είπε ότι σπάνια κάνει θεραπείες προσώπου γιατί τον ενοχλούν.
Μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε ότι δεν τον ενδιαφέρει η αντιγήρανση ως concept, που δεν είναι πλέον καθόλου politically correct, αλλά η περιποίηση του δέρματος με υγιή τρόπο.
Η σειρά Le Domaine
Όπως πιθανώς να έχεις ήδη υποπτευθεί από το όνομά της, η σειρά με τα προϊόντα του Brad Pitt στηρίζεται στις περιποιητικές ιδιότητες του κρασιού. Η βάση της είναι στο Château Miraval, εννοείται στη Γαλλία, όπου ο Αμερικανός μορφονιός παράγει και τον οίνο του.
> Διάβασε ακόμα: 7 μαγικά προϊόντα για αψεγάδιαστο δέρμα
Να σημειωθεί ότι ο Brad Pitt δεν πρόκειται να αποτελέσει το "πρόσωπο" της Le Domaine, ενώ θα δώσει ελάχιστες συνεντεύξεις για την προώθηση των προϊόντων της.
> Διάβασε ακόμα: Η αγαπημένη κολόνια του Elvis Presley κοστίζει λιγότερο από €10
Η αισθητική των συσκευασιών των καλλυντικών είναι υπέροχη, να το πούμε αυτό, με τα ξύλινα πώματα να ξεχωρίζουν. Τέλος, το άρωμά τους είναι πολύ διακριτικό, καθώς δεν αρέσουν στον Pitt οι έντονες μυρωδιές.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.