Το νέο προϊόν του Elon Musk μυρίζει σαν καμμένο μαλλί

Είναι κλεισμένο σε γυάλινο μπουκάλι, είναι gender-blind και (υποτίθεται ότι) μυρίζει σαν καμμένο μαλλί.

Να σου ξεκαθαρίσουμε πρώτα ότι δεν πρόκειται να σε τρολάρουμε και μετά να σε ενημερώσουμε ότι η Boring Company του Elon Musk και η Burnt Hair, μια κολόνια που το όνομά της υπονοεί ότι μυρίζει σαν καμένο μαλλί, έχουν σχέση εξάρτησης, για την ακρίβεια η πρώτη παράγει τη δεύτερη. Σε αυτό το σημείο, βέβαια, ας αναγνωρίσουμε ότι οι εταιρείες του αμφιλεγόμενου (για να το πούμε ευγενικά) επιχειρηματία μάς έχουν συνηθίσει σε καινοτόμα προϊόντα, αλλά αυτό το καψαλισμένο άρωμα που θέλει να μας πουλήσει, πέραν του ότι είναι παράξενο, ως ιδέα, ένα χιούμορ το έχει.


> Διάβασε ακόμα: Η αγαπημένη κολόνια του Elvis Presley κοστίζει λιγότερο από €10

Πρωτότυπο όνομα για κολόνια

Πριν από μερικές ημέρες, ο Musk teaseαρε στο Twitter (πού αλλού;) ένα νέο προϊόν της Boring Company, την κολόνια Burnt Hair, και ο πολύς ο κόσμος πίστεψε ότι (για μία ακόμα φορά) τρόλαρε. Κι όμως. Αυτή τη φορά σοβαρολογούσε, μιας και το αρωματάκι του είναι πλέον κανονικότατα διαθέσιμο για πώληση.

Διαφημίζεται, μάλιστα, ως "η εσάνς της αποκρουστικής επιθυμίας", κοστίζει 100 δολάρια και, αν πιστέψουμε τα λεγόμενα του Musk, πουλάει σαν ζεστό (αρωματικό) ψωμάκι - μέχρι στιγμής έχουν πουληθεί ήδη 10.000 μπουκάλια.

> Διάβασε ακόμα: CK Everyone, ένα άρωμα για όλ@

Ο τζίρος, λοιπόν, για την Boring Company έχει ήδη φτάσει το 1 εκατομμύριο δολάρια, για να μη μιλήσουμε για το ότι τα media σαν του λόγου μας, για μία ακόμα φορά, ασχολούνται μαζί του και του προσφέρουν τζάμπα διαφήμιση.

Η ειρωνεία της υπόθεσης

Το να βγάζεις στην αγορά μια κολόνια -η οποία btw απευθύνεται σε όλα τα φύλα- και να την ονομάζεις "καμένο μαλλί" όταν το δικό σου επώνυμο είναι Musk, δηλαδή παραπέμπει στο μασκ, ένα από τα πιο αγαπημένα συστατικά της υψηλής (και χαμηλής) αρωματοποιίας (στη συνθετική του, πλέον, μορφή) είναι κάπως παράδοξο.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.

Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram

10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.

Γραφει Νικη Κοντομηνα