
Η Vacheron Constantin επανέφερε στη ζωή ένα ρολόι 100 ετών
Το American 1921 φτιάχτηκε εξ αρχής από τμήματα ηλικίας 100 ετών και δεν διαθέσιμο προς πώληση.
Ο ελβετικός οίκος υψηλής ωρολογοποιίας Vacheron Constantin έχει μία μακρά και ουσιαστική σχέση με τους πελάτες του. Για παράδειγμα, στην Αμερική, προμηθεύει ιδιώτες με ρολόγια από τις αρχές της δεκαετίας του 1830, ενώ στις πρώτες δεκαετίες του 20ού αιώνα τα ρολόγια του έγιναν σύμβολο κομψότητας και κύρους για εύπορους Αμερικανούς όπως ο συγγραφέας Henry James και διάφορα μέλη της οικογενείας Rockefeller.
Το American 1921
Την έμπνευση για το πρώτο ρολόι που παρουσίασε ο οίκος ειδικά για τις ανάγκες της αμερικανικής αγοράς την έδωσε η ακμάζουσα βιομηχανία της αυτοκίνησης μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Έτσι, το 1921 κυκλοφόρησε ένα ρολόι χειρός με καντράν σε σχήμα τετράγωνου μαξιλαριού και "γυρτή" ένδειξη της ώρας που την έκανε πιο εύκολα αναγνώσιμη κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Το συγκεκριμένο μοντέλο, μάλιστα, έμεινε στην ιστορία με τη χαρακτηριστική ονομασία American 1921.
Η πρόκληση της εξ ων συνετέθη ανακατασκευής του
Από το 2008 έχουν παρουσιαστεί αρκετές νέες εκδοχές του εμβληματικού αυτού μοντέλου, από πολύτιμα μέταλλα και με μεγαλύτερο καντράν ώστε να είναι σύμφωνες με τις προτιμήσεις των σύγχρονων καταναλωτών.
Φέτος, όμως, τη χρονιά της εκατονταετηρίδας του μοντέλου αλλά και για να γιορτάσει το άνοιγμα της νέας μπουτίκ του στην 57η Οδό, στη Νέα Υόρκη, ο οίκος έθεσε στον εαυτό του μία μοναδική πρόκληση. Να αναδημιουργήσει ένα και μόνο κομμάτι απόλυτα πιστό στο πρωτότυπο χρησιμοποιώντας vintage στοιχεία και εργαλεία.
Οι τεχνίτες του ελβετικού οίκου πήραν ως πρότυπο ένα αυθεντικό κομμάτι του 1921 που ανήκει στο αρχείο του οίκου Vacheron Constantin. Εκτός από τις γέφυρες του μηχανισμού και το δερμάτινο λουράκι, όλα τα τμήματα του μοναδικού item που προέκυψε είχαν κατασκευαστεί τη δεκαετία του 1920 και είχαν φυλαχτεί με προσοχή στις αποθήκες του οίκου. Κάποια ήταν ήδη φινιρισμένα ενώ τα υπόλοιπα φινιρίστηκαν στο χέρι.
Ένα ρολόι που δεν θα βγει για πώληση
Παρότι το συγκεκριμένο ρολόι η κατασκευή του οποίου διήρκεσε τρία χρόνια δεν πρόκειται να διατεθεί προς πώληση, υπάρχουν αρκετές μοντέρνες εκδοχές του διαθέσιμες για αγορά, τόσο με κάσα 42 όσο και 36 χιλιοστών (όσα ήταν η αυθεντική εκδοχή του).
> Διάβασε ακόμα: O John Goldberger είναι ένας από τους σημαντικότερους συλλέκτες ρολογιών του κόσμου
Η σειρά Les Collectionneurs θα σε αποζημιώσει
Σε περίπτωση, βέβαια, που αυτό το project σου άνοιξε την όρεξη για vintage Vacherons, ο οίκος πριν από μερικά χρόνια δημιούργησε τη σειρά Les Collectionneurs που αποτελείται από vintage κομμάτια, κυρίως ρολόγια τσέπης από την περίοδο 1910-1930 αλλά και ρολόγια χειρός που είχαν κυκλοφορήσει πριν από τη δεκαετία του 1970.
> Διάβασε ακόμα: 7 κλασικά χρυσά ρολόγια
Όπως διαβάζουμε στο αμερικάνικο Esquire, κάθε ένα από αυτά αγοράστηκε από συλλέκτες, αποκαταστάθηκε εντός του οίκου και στη συνέχεια έγινε διαθέσιμο προς πώληση μέσα από τις ανά τον κόσμο Vacheron Constantin μπουτίκ.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.