Ένα διαμαντάκι ανάμεσα στις δεκάδες παραστάσεις που στριμώχτηκαν στην εκπνοή της χειμερινής σεζόν είναι η παράσταση που υπογράφει ο Παντελής Φλατσούσης "Μετά το τέλος του κόσμου˙ ένα αρχείο ματαιωμένων σχεδίων". Μέσα σε έναν κόσμο που δείχνει να αφορά, να χωράει και να συγχωρεί μόνο τους επιτυχημένους, ο Παντελής Φλατσούσης έρχεται για απενοχοποιήσει, επιτέλους, την αποτυχία, και εμπνέεται από την πραγματικότητα δεκάδων, εκατοντάδων, χιλιάδων σχεδίων που έμειναν εκκρεμή, από αποτυχίες και ματαιώσεις, προσωπικές και συλλογικές, σημαντικές και ασήμαντες, που συνέβησαν χθες ή στο μακρινό παρελθόν σε κάθε πεδίο της κοινωνικής ζωής, την πολιτική, την τέχνη, την επιστήμη.
Η παράσταση
Με την καίρια συμβολή στη δραματουργία της Παναγιώτας Κωνσταντινάκου και της Έλενας Τριανταφυλλοπούλου δημιουργεί μια διαδραστική περφόρμανς, που εκτυλίσσεται με τη μορφή ραδιοφωνικής εκπομπής, όπου οι θεατές καλούνται να διαδραματίσουν αποφασιστικό ρόλο. Ολόκληρη η διαδρομή του κόσμου είναι μια σειρά από σχέδια που δεν πραγματοποιήθηκαν μοιάζει να μας λέει ο Φλατσούσης, βάζοντας στο κάδρο του πληροφορίες από πραγματικά, ιστορικής σημασίας γεγονότα - για να πλαισιώσει, στην πραγματικότητα, τα συναισθήματα των καθημερινών ανθρώπων, τα δικά μας συναισθήματα, απέναντι στο "φάντασμα" των ανεκπλήρωτων ονείρων.
Δεν θα μπορούσα να φανταστώ άλλους ερμηνευτές γι’ αυτό το εγχείρημα από την Άλκηστη Πολυχρόνη και τον Γιώργο Κριθάρα, που σε ρόλο παραγωγών καθοδηγούν τους θεατές σε ένα συγκινητικό ταξίδι ενδοσκόπησης και απολογισμού. Η χημεία μεταξύ τους είναι αφοπλιστική, η αλληλεπίδραση και το δέσιμό τους τόσο ισχυρά, σαν να έχουν περάσει τη ζωή τους κάνοντας βραδινή εκπομπή σε κάποιο ραδιοφωνικό στούντιο.
H συνέχεια στο Athinorama.gr