Αν είδες το Red Notice που πρόσφατα έκανε πρεμιέρα στο Netflix γνωρίζεις πολύ καλά για τι πράγμα μιλάμε. Αν όχι, δες το και έπειτα διάβασε. Σε κάθε περίπτωση, πολλοί αναρωτιούνται αν τα περιβόητα αντικείμενα που 'πρωταγωνιστούν' στην ταινία του Rawson Marshall Thurber μαζί με τους Dwayne The Rock Johnson, Ryan Reynolds και Gal Gadot, έχουν επαφή με την πραγματικότητα ή αν ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας όπως ακριβώς και το περίφημο Infinity Gauntlet του super-villain Thanos στο MCU.

Ο μύθος

Σύμφωνα με τον θρύλο αλλά και όσα αφηγείται ο Nolan Booth (ο χαρακτήρας του Reynolds στην ταινία), τα Αυγά της Κλεοπάτρας ήταν δώρα του Μάρκου Αντωνίου στην Βασίλισσα της Αιγύπτου, τα οποία μετά από αιώνες έπεσαν στα χέρια ενός εμπόρου τέχνης και συνεργάτης του Hitler, Rudolph Zeich, προτού καταλήξουν σε ένα καταφύγιο του Βερολίνου.

Τα συγκεκριμένα αντικείμενα -πάντοτε στο σύμπαν του Red Notice- θυμίζουν τα περιβόητα αυγά Φαμπερζέ, είναι τρία στον αριθμό και έχουν αμύθητη αξία. Το τρίτο εξ' αυτών μάλιστα φέρεται να περιβάλλεται από πολύ μεγάλο μυστήριο καθώς όλοι όσοι το αναζητούν -από μανιακούς συλλέκτες μέχρι τη διεθνή εγκληματική κοινότητα- δεν έχουν καμία απολύτως ιδέα για το πού βρίσκεται.

"Ο Κόκκινος Στρατός βρίσκεται στο κατώφλι του Βερολίνου. Το ναζιστικό καθεστώς έχει τελειώσει. Έτσι, ένας τύπος κοντά στον Hitler, ο Rudolph Zeich που κατέχει το τρίτο αυγό της Κλεοπάτρας, το πήρε μαζί του και σάλπαρε με ένα πλοίο για την Αργεντινή. Σύμφωνα με το ληξιαρχείο και το τελωνείο είχε μαζί του μόλις μία βαλίτσα και 15 κοντέινερ. Για 70 χρόνια όλοι οι κυνηγοί θησαυρών αναζητούν το κρυφό καταφύγιο του Hitler στη Νότια Αμερική" αναφέρει συγκεκριμένα ο Booth στον John Hartley (χαρακτήρα του The Rock). 

> Διάβασε ακόμη: Κι αν το Hellbound είναι το επόμενο Παιχνίδι του Καλαμαριού;

Η ιστορία του Nolan Booth είναι -ή τουλάχιστον φαίνεται- ρεαλιστική και άκρως πειστική.

Και η πραγματικότητα

Ακριβώς όμως όπως και η περσόνα του Rudolph Zeich είνα ψεύτικη. Δεν είναι τίποτα αληθινό σε αυτή. Ακόμη και το όνομα του Zeich (Rudolph) έχει εμπνευστεί από τον κλασικό τάρανδο του Άγιου Βασίλη με την κόκκινη μύτη.

Ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Marshall στην ουσία παίζει ένα μεγάλο ιστορικό κόλπο ώστε να προσδώσει ενδιαφέρον στο story του. Φροντίζει να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο τρόπο τόσο τα ιστορικά κενά όσο και τους μύθος που περιβάλλουν την Κλεοπάτρα - κυρίως όμως πατά για τη λατρεία που είχαν τόσο η ίδια όσο και ο Μάρκος Αντώνιος για την πολυτέλεια.

Well played Rawson. Πολλοί την πάτησαν.