Είναι αυτή η εποχή του χρόνου που συζητιούνται οι τάσεις στη βιομηχανία του φαγητού. Μετά από τη χρονιά που πέρασε, η ιδέα μιας νέας, φρέσκιας αρχής δεν ακούγεται και τόσο εύκολη. Σίγουρα, η 1η Ιανουαρίου δεν είναι η μέρα που σηματοδοτεί μεγάλες αλλαγές, καθώς ολόκληρος ο κόσμος βρίσκεται σε αναμονή του εμβολίου και οι επιπτώσεις του 2020 είναι μπροστά μας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα επέλθει κάποια στιγμή μία κανονικότητα.
Αν το 2020 έδωσε μερικά μαθήματα, μέσα σε αυτά είναι σίγουρα η έννοια της αλληλεγγύης και η επαναξιολόγηση του τι θεωρεί ο καθένας σημαντικό. Ο (αναγκαστικός) χρόνος στα σπίτια μας πυροδότησε σε μεγάλο βαθμό ένα ενδιαφέρον προς τη μαγειρική όμως ανέδειξε και τη σημασία της εστίασης. Delivery και takeaway έγιναν συνώνυμα της καθημερινότητάς μας και τα social media μάς έφεραν πιο κοντά με τα αγαπημένα μας μαγαζιά αλλά και τους chefs από όλο τον κόσμο. Αν πρέπει να κρατήσουμε κάτι για το 2021, αυτό είναι η ενίσχυση των μικρών, τοπικών καταστημάτων και η ευγένεια / κατανόηση προς διανομείς φαγητού/ποτού/καφέ. Τι να περιμένουμε όμως από το 2021 όσον αφορά στις τάσεις στο φαγητό;
Η συνέχεια στο harpersbazaar.gr.