Στα περισσότερα γραφεία, το να ζεστάνεις ένα ψάρι στον φούρνο μικροκυμάτων είναι αρκετό για να αναστατώσεις τα πλήθη, που θα έχουν ενοχληθεί από τη μυρωδιά. Ωστόσο, στην περίπτωση ενός άτυχου εργαζόμενου σε μονάδα διανομής θαλασσινών στο Μέριλαντ των ΗΠΑ, ένα πιάτο σπιτικών noodles που έφερε για να μοιραστεί με τους συναδέλφους του είχε πολύ χειρότερη κατάληξη.
Το συγκεκριμένο γεύμα προκάλεσε δηλητηρίαση σε 46 εργαζόμενους, βάζοντας τους εργοδότες του NAFCO Wholesale Fish Distribution Facility να απολογηθούν, καθώς η εταιρεία έσπευσε να διαβεβαιώσει το κοινό ότι το πρόβλημα δεν προερχόταν από τα προϊόντα της.
26 άτομα στο νοσοκομείο
Το περιστατικό έλαβε χώρα στις 21 Οκτωβρίου, όταν πρώτες βοήθειες και ασθενοφόρα κατέφθασαν στη μονάδα της NAFCO στο Jessup, καθώς δεκάδες εργαζόμενοι κατέρρεαν μετά το μεσημεριανό τους. Εναέρια πλάνα έδειχναν τα τραπέζια πικνίκ του εργοστασίου, γεμάτα με άτομα που φαίνονταν να υποφέρουν, σκυφτά και σε οικτρή κατάσταση. Μέχρι το τέλος της ημέρας, 46 άτομα είχαν παρουσιάσει συμπτώματα δηλητηρίασης, με 26 από αυτούς να καταλήγουν στο τοπικό νοσοκομείο. Ευτυχώς, όλοι τελικά ανάρρωσαν.
Σύμφωνα με το The Baltimore Banner, η έρευνα έδειξε ότι το πιάτο που προκάλεσε το πρόβλημα ήταν το pancit, ένα δημοφιλές πιάτο με noodles από τις Φιλιππίνες. Ο οργανισμός Υγείας του Μέριλαντ ανακοίνωσε ότι στα δείγματα βρέθηκε το βακτήριο Staphylococcus aureus, που συχνά προέρχεται από το ανθρώπινο δέρμα και μπορεί να μεταφερθεί στα τρόφιμα μέσω άπλυτων χεριών. Οι υψηλές θερμοκρασίες και ο ανεπαρκής χρόνος μαγειρέματος ενδέχεται να συνέβαλαν στην ανάπτυξη τοξινών, οι οποίες μπορούν να προκαλέσουν ναυτία, έντονο εμετό και στομαχικούς πόνους.
Η ανακοίνωση της εταιρείας
"Η NAFCO διατηρεί τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας και περνάει τακτικά αυστηρούς ελέγχους από τις υγειονομικές αρχές", αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας. "Τα προϊόντα μας συνεχίζουν να είναι ασφαλή για κατανάλωση και δεν υπάρχουν προβλήματα στη διανομή μας".
Ένας εκπρόσωπος της NAFCO σημείωσε: "Είναι άδικο, καθώς είμαστε στον χώρο των τροφίμων, αλλά το περιστατικό συνέβη στον χώρο στάθμευσης μας. Αν υπάρχει κάτι θετικό, είναι το ότι διαθέτουμε προσωπικό με εμπειρία στην ασφάλεια τροφίμων και έχουμε προβλέψει τέτοιες καταστάσεις".
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.