Στις μέρες μας, υπάρχουν πολλά car brands που υποστηρίζουν όλο και περισσότερο πως "έχουν το racing στο DNA τους". Στην περίπτωση της Maserati αυτό φαίνεται να έχει μεγαλύτερη σχέση με την πραγματικότητα. Ένας από τους 6 αδερφούς Maserati, ο Carlo, έφτιαχνε εκτός των άλλων αγωνιστικές μοτοσυκλέτες ήδη από το 1898, ενώ 4 από τα αδέλφια  έγιναν οδηγοί αγώνων και μηχανικοί αυτοκινήτων. Ακόμη και ο πιο αρτιστίκ των 6, ο καλλιτέχνης Mario, ήταν αυτός που σχεδίασε το logo της εταιρείας, την περίφημη τρίαινα.

Κάνοντας ένα fast-forward από αυτές τις εποχές -περνώντας τα 80s και τα 90s- στο σήμερα, η Maserati παρουσιάζει μία διαφοροποίηση από μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων σε ένα ελαφρώς πιο "ανοικτό" brand που φτιάχνει και SUVs. Πάντοτε όμως θα είναι ένα όνομα που είναι συνδεδεμένο με τα σπορ, κάτι που πιστοποιεί και η ΜC20. Το νέο supercar της ιταλικής εταιρείας δικαιολογεί την αναμονή 15 ετών. Ακόμη και η ίδια η Maserati την έχει χαρακτηρίσει ως ένα must-make car.

Maserati

H MC, από το Maserati Corse, είναι ένα πάρα πολύ σοβαρό "εργαλείο" με εγγενή διαπιστευτήρια racing. Το "20" στην ονομασία του αντιπροσωπεύει τη χρονιά δημιουργίας του, όπως ακριβώς είχε κάνει η Maserati και με το πρώτο αυτοκίνητο που έφτιαξε ποτέ, το Tipo 26 (1926).

Ο νέος κινητήρας twin-turbo Nettuno V6 των 630 ίππων αναπτύχθηκε με τεχνολογία που χρησιμοποιείται στην Formula 1, από το Innovation Lab της Maserati στη Μόντενα. Το monocoque από ανθρακονήματα έχει φτιαχτεί από τους race chassis experts της Dallara. Κι αν αυτά δημιουργούν από μόνα τους προσδοκίες, θα υπήρχε μεγάλη απογοήτευση αν η τελική εικόνα δεν ήταν τουλάχιστον επιβλητική. Πέρα από τις επιδόσεις, η εμφάνιση και το στυλ έπαιζαν πάντοτε μεγάλο ρόλο για το brand. 

Maserati

"Ακούγεται αντιφατικό, αλλά αυτό που κάναμε για να ξεχωρίσουμε ήταν να μειώσουμε τα περιττά στοιχεία. Δεν νομίζω ότι αυτό το αυτοκίνητο πρέπει να φωνάζει σε όλους Γεια σου, κοίτα με, δες τι μπορώ να κάνω. Η MC20 έχει καθαρό σχεδιασμό που επιλέχθηκε μετά από αρκετή σκέψη. Η αντίθεση μεταξύ των άνω και κάτω επιπέδων έγινε έπειτα από πολλή μελέτη και συζητήσεις με τους μηχανικούς" λέει ο chief designer Klaus Busse.

Από: Esquire UK