Είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τόσο φιλικά προς το περιβάλλον όσο παρουσιάζονται, σε σύγκριση με εκείνα που διαθέτουν συμβατικούς κινητήρες; πρόκειται για ένα ερώτημα που όλα δείχνουν πως θα απασχολεί τον χώρο της αυτοκίνησης για αρκετό καιρό ακόμη, καθώς οι απόψεις εξακολουθούν να διίστανται, ενώ έρευνες που δίνουν επιχειρήματα στους υποστηρικτές των EV, ή κινητήρων εσωτερικής καύσης αντίστοιχα, βλέπουν διαρκώς το φως της δημοσιότητας.
Μια από τις πιο πρόσφατες, έρχεται από το πανεπιστήμιο του Yale, και προστίθεται σε εκείνες που καταρρίπτουν το επιχείρημα που είναι ευρύτερα γνωστό ως "long tailpipe". Οι υποστηρικτές του τελευταίου, αναφέρουν πως αν και ένα ηλεκτρικό όχημα δεν επιβαρύνει το περιβάλλον κατά τη λειτουργία του, επί της ουσίας η επιβάρυνση αυτή έχει μεταφερθεί στις μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και μπαταριών, που απαιτούνται για να παραχθούν οι κινητήριες μονάδες των φιλικών προς το περιβάλλον ηλεκτρικών μοντέλων.
Που καταλήγει η έρευνα για τους ρύπους των οχημάτων
Το συμπέρασμα ωστόσο που προκύπτει από την έρευνα του Yale, έρχεται να προστεθεί στη φαρέτρα των υποστηρικτών των EVs, καθώς αναφέρει πως οι έμμεσες εκπομπές ρύπων των ηλεκτρικών οχημάτων, είναι σημαντικά χαμηλότερες από εκείνες των οχημάτων που κάνουν χρήση ορυκτών καυσίμων.
Η συνέχεια στο TopGear