To Mustang Mach E GT είναι ένα από τα πιο βαριά ονόματα στην σύγχρονη εποχη της ηλεκτροκίνησης και το αποδεικνύει τόσο με το στύλ του και το σεξ απίλ, που τραβάει πάνω του βλέμματα, όσο και εμπορικά με την επιτυχία του. Η αξία του ιστορικά είναι σπουδαία και η σύγχρονη εικόνα του, αποτελεί μια άρτια επιστροφή στο μέλλον της Mustang, όπως εξάλλου μπορείς και να διαβάσεις στην έντυπη έκδοση του Top Gear που κυκλοφορεί στα περίπτερα.
Η πορεία του αυτή στις προηγούμενες δεκαετίες, μας χάρισε και ορισμένες πολύ χαρακτηριστικές και συνάμα ενδιαφέρουσες στιγμές, τις οποίες μπορείς να δεις παρακάτω.
Μπορεί να είχε διαφορετικό όνομα
Πριν αποφασιστεί το όνομα "Mustang", είχαν πέσει στο τραπέζι αρκετές εναλλακτικές προτάσεις αναφορικά με την ονομασία του νέου μοντέλου. Κυριότερες εξ αυτών ήταν οι Cougar, Panther, Colt, Stiletto, Comet και Allegro.
22.000 πωλήσεις μέσα σε μία μέρα
Ακόμα και η Ford δεν μπορούσε να προβλέψει την επιτυχία που θα είχε η Mustang. Την πρώτη μέρα που το αυτοκίνητο βρέθηκε στις εκθέσεις πουλήθηκαν 22.000 μονάδες και οι αντιπροσωπείες είχαν λίστες αναμονής για αρκετές ημέρες μετά. Το προηγούμενο βράδυ η Mustang διαφημίστηκε σε prime time σε τρία μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα, γεγονός που έπαιξε σημαντικό ρόλο στις 22.000 πωλήσεις. Η Ford προέβλεπε περίπου 100.000 πωλήσεις Mustang τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας της (1964), αλλά τελικά πούλησε περισσότερα από 400.000 αυτοκίνητα.
Ο συμβολισμός του logo
Το λογότυπο του αυτοκινήτου είναι ένα άλογο Mustang που καλπάζει από δεξιά προς τα αριστερά. Δημιουργήθηκε από τον σχεδιαστή αυτοκινήτων Philip Thomas Clark. Το άλογο έχει μια ισχυρή σύνδεση με την αμερικανική Δύση, ωστόσο ο συμβολισμός είναι βαθύτερος. Σύμφωνα με ορισμένες αναφορές, το άλογο αντιπροσωπεύει την ελευθερία. Επίσης, λέγεται ότι το άλογο κινείται προς τα αριστερά, επειδή ο Clark ήταν δεξιόχειρας και του ήταν πιο εύκολο να σχεδιάσει με αυτή τη φορά. Υπάρχει όμως και δεύτερη εκδοχή. Σύμφωνα με αυτήν, η ονομασία προήλθε από το θρυλικό αμερικανικό μαχητικό αεροπλάνο P-51 Mustang του Β' Παγκόσμιου Πολέμου. Ο σχεδιαστής της Ford, John Najjar, που συμμετείχε στον σχεδιασμό του πρωτότυπου της Mustang, φέρεται να ήταν μεγάλος θαυμαστής του P-51.
Η συνέχεια στο TopGear