Ναι, είναι αλήθεια, δεν τις κάνουν όπως παλιά. Πολλά έχουν αλλάξει στον χώρο του αυτοκινήτου σε σύγκριση με παλιότερες εποχές. Και δεν αναφέρομαι μόνο στη σχεδίαση, την τεχνολογία ή τα μηχανικά μέρη. Ακόμη και στον τομέα της διαφήμισης. Το ζητούμενο βέβαια ήταν και παραμένει η ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του μοντέλου σου έναντι του ανταγωνισμού, όμως το μέσο για να το πετύχεις... αυτό ναι, έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Παλιά μπορούσες να είσαι προκλητικός απέναντι στον "αντίπαλο" και αυτό απο μόνο του προσέφερε διασκεδαστικές διαφημίσεις.
Στη σημερινή εποχή έχει επικρατήσει το πολιτικά ορθό, οδηγώντας στη δημιουργία διαφημίσεων που αν και υπηρετούν την έννοια της ενημέρωσης, είναι μάλλον βαρετές σε σύγκριση με εκείνες του παρελθόντος. Μια αναδρομή στα αποτελέσματα της έμπνευσης των διαφημιστικών τμημάτων των εταιρειών τις περασμένες δεκαετίες, θα σου αποκαλύψει έναν άλλο κόσμο. Έναν κόσμο άλλοτε ξεκαρδιστικό, άλλοτε αφελή, που κάποιες φορές φλέρταρε με το ακατάλληλο, αλλά που κατά γενική ομολογία ήταν πολύ πιο ευρηματικός από τον σημερινό.
Δες παρακάτω τις 10 έντυπες διαφημιστικές καταχωρήσεις εταιρειών αυτοκινήτου που βγάζουν το περισσότερο γέλιο και θα καταλάβεις.
Porsche 911
Η Porsche έχει μακρά ιστορία στην παραγωγή έξυπνων διαφημίσεων για την 911. Από το να συγκρίνει την ταχύτητά της με εκείνη ενός αεροπλάνου, μέχρι το να αποκαλεί την κορυφαία της έκδοση "αγωνιστικό αυτοκίνητο για τον δρόμο". Στη συγκεκριμένη περίπτωση, έθετε στον αναγνώστη το ερώτημα αν "ειλικρινά" πέρασε τα νιάτα του ονειρευόμενος να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο της Mitsubishi ή της Nissan.
BMW M3 E36
Κατά το λανσάρισμα της κορυφαίας έκδοσης της Σειράς 3 (Ε36), η μετριοφροσύνη της BMW (αν υποθέσουμε πως υπήρχε) πήγε περίπατο. Οι Γερμανοί επέλεξαν κάποια από τα κορυφαία σπορ μοντέλα της εποχής μεταξύ των οποίων μια Ferrari 355 και μια Porsche 911 και αφού τα παρέταξαν πλάι πλάι, έβαλαν δίπλα τους την Μ3, υποστηρίζοντας πως αυτή ήταν το αυτοκίνητο με την καλύτερη οδική συμπεριφορά στις ΗΠΑ.
Η συνέχεια στο TopGear