Καμία σωτηρία, το Instagram προσθέτει κι άλλες διαφημίσεις

Οι δοκιμές της Meta στο πολύπαθο Instagram συνεχίζονται.

Εδώ και μήνες το Instagram βιώνει μια από τις χειρότερες στιγμές της μικρής ιστορίας του, καθώς οι αλλαγές που τέσταρε το προηγούμενο διάστημα, δέχθηκαν σκληρή κριτική από τους χρήστες και ο Adam Mosseri, ο επικεφαλής της πλατφόρμας βρέθηκε απολογούμενος. Μέσα σε αυτό το οπωσδήποτε αρνητικό timing, το Instagram φαίνεται ότι προσθέτει άλλον έναν πονοκέφαλο στους χρήστες με νέες διαφημίσεις στη ροή. 

Ήδη βλέπουμε διαφημίσεις κατά την κύλιση των feeds στη σελίδα της εξερεύνησης, αλλά τώρα, το Instagram λέει ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να βάλουν διαφημίσεις και στην αρχική σελίδα Explore, η οποία είναι το πλέγμα των φωτογραφιών και των βίντεο στο οποίο προσγειωνόμαστε όταν ανοίγουμε για πρώτη φορά την καρτέλα. Αν νιώθεις περιέργεια για το πώς μπορεί να μοιάζει αυτό, το Instagram έδωσε ένα παράδειγμα που δείχνει μια μεγάλη διαφήμιση να καταλαμβάνει ένα αρκετά μεγάλο μέρος του πλέγματος Explore.

Καμία σωτηρία, το Instagram προσθέτει κι άλλες διαφημίσεις

Η διαφήμιση έχει μια ετικέτα "sponsored" μαζί με το όνομα του λογαριασμού και ένα κουμπί "μάθετε περισσότερα", ώστε να μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα ότι πρόκειται για διαφήμιση. Ακόμα κι έτσι, φαίνεται άβολο να την έχουμε φάτσα κάρτα με το που συνδεόμαστε.

> Διάβασε ακόμη: Αυτό το Instagram θέλουμε;

Κι αν νομίζεις ότι ακόμα κι έτσι τα προφίλ, παραμένουν ασφαλή από διαφημίσεις, καλό είναι να το ξανασκεφτείς. Το Instagram δοκιμάζει διαφημίσεις στη ροή των φωτογραφιών που χαζεύουμε στο προφίλ κάποιου. Η πλατφόρμα λέει ότι θα βάζει διαφημίσεις μόνο σε "μη εφηβικά, δημόσια προφίλ" και ότι αναπτύσσει ένα πρόγραμμα που θα επιτρέπει σε "επιλεγμένους" δημιουργούς να κερδίζουν χρήματα από αυτές τις διαφημίσεις.

Εκτός του Instagram, η Meta θέλει να κερδίσει χρήματα από τις διαφημίσεις των Reels που δημοσιεύονται στο Facebook. Η εταιρεία δοκιμάζει διαφημίσεις βίντεο "post-loop", οι οποίες διαρκούν από τέσσερα έως 10 δευτερόλεπτα και αρχίζουν να παίζουν αφού ένα Reel έχει ελάχιστα παιχθεί. Μάλιστα υποστηρίζει ότι οι χρήστες θα μπορούν να παραλείψουν τη διαφήμιση και μόλις το κάνουν (ή η διαφήμιση τελειώσει), το Reel θα αρχίσει να παίζει ξανά. Ό,τι ακριβώς συμβαίνει στο YouTube. 

H TikTokποίηση συνεχίζεται

Τα έσοδα του Facebook μειώθηκαν για πρώτη φορά το περασμένο τρίμηνο και η Meta αναμφίβολα αναζητά περισσότερους τρόπους για να βγάλει χρήματα. Η εταιρεία έχει ήδη δείξει ότι είναι διατεθειμένη να κάνει τα πάντα για να προλάβει άλλες πλατφόρμες όπως το TikTok, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι αψηφά τους χρήστες του Instagram και στρέφεται στο βίντεο. Παράλληλα, εργάζεται επίσης σε επί πληρωμή λειτουργίες στο Facebook, το Instagram και το WhatsApp, αν και δεν είναι ακόμη σαφές τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

H σύζυγος του Sylvester Stallone, Jennifer Flavin έχει τη δική της θεωρία για την αύξηση των τρανς παιδιών στο Χόλιγουντ

Σε μία εποχή κατά την οποία αρκετοί διάσημοι όπως οι Charlize Theron, Megan Fox και Elon Musk έχουν παιδιά που αυτοπροσδιορίζονται ως τρανς, η επιχειρηματίας έδωσε τη δική της ερμηνεία για το εν λόγω φαινόμενο.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ένας μίνι οδηγός βελτίωσης της ζωής μας, σύμφωνα με το Harvard

Δοκιμασμένες συμβουλές ευεξίας και όχι μόνο, από τους ειδικούς των ειδικών.

Γιατί πολλοί άντρες έχουν σταματήσει να χρησιμοποιούν σαπούνι

Από το άρθρο του James Hamblin μέχρι τις δηλώσεις διάσημων όπως ο Jake Gyllenhaal, η τάση κατά του σαπουνιού προκαλεί συζήτηση για τη φροντίδα του δέρματος και τη φυσική ισορροπία του σώματος.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Απίστευτο: Βρέθηκε πραγματικός τρελός επιστήμονας - Σε ποια χώρα συνελήφθη;

Μια απρόσμενη υπόθεση ξεκίνησε από ένα περιστατικό σε μια αυλή και εξελίσσεται σε δικαστική ιστορία, με επίκεντρο έναν ερασιτέχνη, που πειραματιζόταν με χημικά.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

HUAWEI Pura 80 Series: Η τέχνη της φωτογραφίας και του design σε νέα εποχή

Η Huawei φέρνει στην ελληνική αγορά τη νέα, εμβληματική σειρά HUAWEI Pura 80 Series, θέτοντας νέα πρότυπα στην κινητή φωτογραφία και το design.