Τον περασμένο Οκτώβριο ο Elon Musk έκανε δικό του το Twitter, μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και μία από τις λίγες που δεν είχε στην κατοχή του ο Mark Zuckerberg. Ωστόσο, από τότε κιόλας ήταν ευρέως γνωστό πως τα χρήματα που είχε διαθέσει ο επιχειρηματίας για να το αποκτήσει, ήταν πολλά παραπάνω από την αξία του.

44 δισεκατομμύρια είχε δώσει, συγκεκριμένα, ο Elon Musk, ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό, ακόμη και για τον δισεκατομμυριούχο, η αξία του οποίου υπολογίζεται στα 200 δισεκατομμύρια δολάρια.

Σύμφωνα με τη Fidelity, επενδυτική εταιρεία που διατηρεί μερίδιο στο Twitter, η δημοφιλής πλατφόρμα αξίζει τώρα περίπου το 33% αυτού που πλήρωσε αρχικά ο Elon Musk για αυτό. Με άλλα λόγια, το Twitter αποτιμάται σε περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια- κακό deal θα έλεγε κανείς.

Η αποτίμηση του Twitter από τη Fidelity ακολουθεί ένα μοτίβο από τότε που ο Musk ανέλαβε τον Οκτώβριο του περασμένου έτους. Η Fidelity υποβαθμίζει σταθερά τις δικές της συμμετοχές στην εταιρεία, ρίχνοντας την αξία του μεριδίου της κατά 56% μόλις ένα μήνα μετά το κλείσιμο της εξαγοράς. Μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου για την ακρίβεια, υποβάθμισε περαιτέρω το μερίδιό της κατά περισσότερο από 63% πριν το ρίξει κατά 2/3 αυτόν τον μήνα.

Παρά τους πρόσφατους ισχυρισμούς του Musk ότι το Twitter σύντομα θα βγάλει τα έξοδά του ή ακόμη και θα γίνει κερδοφόρο, οι προοπτικές της εταιρείας δεν είναι ιδιαίτερα καλές. Το Twitter έχασε περίπου τους μισούς από τους μεγαλύτερους διαφημιστές του όταν ανέλαβε ο Musk. Πολλοί από αυτούς δεν είχαν επιστρέψει μέχρι τις αρχές του τρέχοντος έτους και όσοι συνέχισαν να διαφημίζονται στην πλατφόρμα δαπανούσαν σημαντικά λιγότερα χρήματα.

Ο Musk στράφηκε σε μοντέλα εσόδων που βασίζονται σε συνδρομές, όπως το Twitter Blue και το Subscriptions, για να αναπληρώσει αυτές τις απώλειες, αλλά ακόμη και αυτά μέχρι στιγμής δεν έχουν αποδειχθεί ικανοποιητικά.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.