Ο Mark Zuckerberg περιέγραψε τις τρεις βασικές κατευθύνσεις της Meta για την αξιοποίηση των σημαντικών εγχειρημάτων της στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ). Έχοντας εμπιστοσύνη στη θέση της Meta ως κορυφαίο οργανισμό τεχνητής νοημοσύνης, ο Zuckerberg οραματίζεται σημαντική κερδοφορία μέσω των τεχνολογικών εξελίξεων.

Γιατί ενθουσιάστηκε ο Zuckerberg

Η αποκάλυψη του Llama 3, του πρωτοποριακού μοντέλου ΑΙ της Meta, τροφοδότησε τον ενθουσιασμό του Zuckerberg, οδηγώντας τον να εκφράσει την αυξημένη αισιοδοξία του για τις δυνατότητες της ΑΙ και την ικανότητα της Meta να τις αξιοποιήσει. Σε πρόσφατη συνάντηση για τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, επιβεβαίωσε τη δέσμευση της Meta να αυξήσει τις επενδύσεις για την ανάπτυξη ακόμη πιο εξελιγμένων μοντέλων και την επέκταση των υπηρεσιών AI σε παγκόσμια κλίμακα.

Ο Zuckerberg τόνισε τη μετάβαση της Meta από την απλή δημιουργία ικανών μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης στην καθιέρωσή της ως την κορυφαία εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτή η εξέλιξη, εξήγησε, ξεκλειδώνει μια πληθώρα ανεκμετάλλευτων ευκαιριών πέρα από συμβατικά πεδία όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Νέες επενδύσεις

Η Meta αύξησε τις προβλέψεις της σχετικά με τις επενδύσεις για το τρέχον έτος, λέγοντας ότι τώρα σχεδιάζει να δαπανήσει μεταξύ 35 και 40 δισεκατομμυρίων δολαρίων, κυρίως για την τεχνητή νοημοσύνη. Η μετοχή της σημείωσε πτώση 16% στις μεταμεσονύκτιες συναλλαγές.

Την τελευταία φορά που ο Zuckerberg ενθουσιάστηκε με μια νέα τεχνολογία (το metaverse), η Meta ξόδεψε πολλά και φρίκαρε τους επενδυτές. Η μετοχή της κατέρρευσε και δεν ανέκαμψε μέχρι που η εταιρεία ξεκίνησε ένα "Έτος Αποδοτικότητας" που χαρακτηρίστηκε από μαζικές απολύσεις και έναν πιο επιχειρηματικό τρόπο σκέψης.

Ο Zuckerberg κατέβαλε την Τετάρτη μια συντονισμένη προσπάθεια να αποτρέψει τον πανικό της Wall Street. Βλέπει "διάφορους τρόπους" με τους οποίους η generative AI μπορεί να βγάλει χρήματα, και έθεσε τρεις συγκεκριμένους δρόμους για να γίνει αυτό "μια μαζική επιχείρηση" για τη Meta. Αν και η επίτευξη αυτού του στόχου είναι μια "μακροπρόθεσμη" προοπτική, προειδοποίησε.

Οι τρεις τρόποι που βλέπει ο Mark Zuckerberg ως πιθανούς δρόμους για σημαντικά έσοδα από την AI

Εταιρική επικοινωνία: Οι εταιρείες θα πληρώνουν για προηγμένα εργαλεία που διευκολύνουν τις αυτοματοποιημένες αλληλεπιδράσεις. Ο Zuckerberg οραματίζεται ευρεία υιοθέτηση εντός πέντε ετών, με στόχο δισεκατομμύρια χρήστες.

Διαφημίσεις στα ΑΙ chatbots: Η Meta διερευνά την ενσωμάτωση διαφημίσεων στα AI chatbots, επιτρέποντας στα brands να πληρώνουν για την τοποθέτηση προϊόντων. Η ανάπτυξη της AI θα ενισχύσει τη δέσμευση των χρηστών και θα επηρεάσει σημαντικό περιεχόμενο στο Facebook και το Instagram.

Πώληση πρόσβασης σε μοντέλα AI: Η Meta εξετάζει την εμπορευματοποίηση της πρόσβασης σε ισχυρότερα μοντέλα ΑΙ, μεταβαίνοντας από την παροχή ανοικτού κώδικα σε ένα μοντέλο με βάση την αμοιβή. Η στρατηγική αυτή αποσκοπεί στο να ξεκλειδώσει σημαντική αξία για τους χρήστες και τις επιχειρήσεις με την πάροδο του χρόνου.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.