Πρόγραμμα 4 ασκήσεων για χέρια, στήθος και κοιλιακούς

Ό,τι ακριβώς χρειάζεσαι δηλαδή.

Γράφει: Αργύρης Κούρσαλης 21 Αυγούστου 2020

Χέρια, κοιλιακοί, στήθος. Αυτοί είναι οι μυς που ενδιαφέρον κάθε άντρα. Ναι, όντως, είναι πολύ σημαντικό να γυμνάσεις τα πόδια, την πλάτη και τους ώμους σου, ιδιαίτερα αν σκεφτείς ότι ένα ουσιαστικό καλογυμνασμένο σώμα ξεκινά από αυτές τις περιοχές και όχι από τα μπράτσα. Η αλήθεια όμως είναι ότι αν σου δινόταν η επιλογή θα προσπαθούσες να αποκτήσεις τεράστιους δικέφαλους και γραμμωμένο six pack - αυτά μόνο και τίποτα άλλο.

Άσε, λοιπόν, τις υπερβολές στην άκρη, φρόντισε απαραίτητα να έχεις μία μέρα για εκγύμναση των ποδιών μέσα στην εβδομάδα και δώσε βάση στο πρόγραμμα που ακολουθεί για να πετύχεις αυτό που επιθυμείς πιο πολύ από όλα. Πρόκειται για μία προπόνηση σε τέσσερις κινήσεις που μπορείς να εκτελέσεις με βαράκια στο σαλόνι σου. Προσπάθησε απλά να ολοκληρώσεις τις παρακάτω ασκήσεις όσο πιο γρήγορα μπορείς, εκτελώντας τις επαναλήψεις τους σε ένα σιρκουί 10 συνολικά γύρων. 

Έλξεις με αλτήρες σε όρθια θέση

Πρόγραμμα 4 ασκήσεων για χέρια, στήθος και κοιλιακούς

Επαναλήψεις: 10

Renegade Row

Επαναλήψεις: 20

Βυθίσεις

Επαναλήψεις: 10

Βυθίσεις τρικέφαλων

Επαναλήψεις: 20

Από: Esquire UK


φωτογραφία © Getty Images 

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Auto & Moto

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί ο σκύλος είναι ο καλύτερος προπονητής του ανθρώπου

Από τις ΗΠΑ έρχεται η τρελή μόδα προπόνησης: αύξηση αντοχής και σύσφιξη κοιλιακών παρέα με το σκυλί σου.

Πόσο μακριά μπορούν να σε φτάσουν τα pull-ups

Είναι η απόλυτη άσκηση σωματικού βάρους σύμφωνα με τους ειδικούς.