Τα καλύτερα tips για τρέξιμο τον χειμώνα

Για να αποφύγεις τραυματισμούς και κακοτοπιές που θα βρεθούν στον δρόμο σου.

Γράφει: Αργύρης Κούρσαλης 30 Νοεμβρίου 2020

Το κρύο πολύ μίσησαν, πιο πολύ από όλους όμως όσοι βρίσκονται σε καραντίνα. Η μία και μοναδική ελπίδα που είχαμε ήταν να κάνουμε λίγη γυμναστική και κυρίως τρέξιμο στην ύπαιθρο, στο κοντινότερο πάρκο, έστω σε μία πλατεία. Όσο, όμως το θερμόμετρο πέφτει, τόσο δυσκολεύει η ήδη δύσκολη καθημερινότητά μας. Τι μπορείς λοιπόν να κάνεις για αυτό;

Όχι, το να κλειδωθείς μόνιμα στο σπίτι δεν είναι λύση. Μπορείς να συνεχίσεις το απογευματινό τρέξιμο. Απλά θα χρειαστείς κάποιες απλές συμβουλές για να σε προστατεύσουν από τραυματισμούς και κακοτοπιές.

Κατ’ οίκον ζέσταμα

Πριν στείλεις ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ 6 φρόντισε να έχεις ολοκληρώσει το warm up εντός σπιτιού. Έτσι, όταν βγεις έξω δεν θα νιώσει το κρύο να σου τρυπά τα κόκαλα.

Κράτα τα χέρια και το κεφάλι σου ζεστό

Δεν έχει κανένα λόγο να μη χρησιμοποιείς γάντια και σκούφο. Κανέναν όμως.

Σωστό layering

Αυτό που θα σε προστατεύσει από το κρύο δεν είναι απλά ένα χοντρό μπουφάν. Το μυστικό κρύβεται στις πολλές στρώσεις από ρούχα – ή αλλιώς layering.

Κατάλληλα παπούστια

Ούτως ή άλλως θα πρέπει να πηγαίνει για τρέξιμο με running shoes και όχι απλά πάνινα sneakers. Φρόντισε –ιδιαίτερα αν υπάρχει παγετός- τα παπούτσια σου να έχουν σόλα με traction.

Σε ρυθμούς αερόβιας γυμναστικής

Σε κάθε περίπτωση το κρύο κάνει την καρδιά σου να χτυπά πιο γρήγορα. Δεν χρειάζεται, λοιπόν, σε καμία περίπτωση να τρέχεις σε ρυθμούς sprint. Εκτός αν θες να κατέβεις σε αγώνες για 100αρι.

Η ενυδάτωση

Πιστεύεις ότι πρέπει να πίνεις νερό μόνο όταν έξω σκάει ο τζίτζικας; Λάθος. Αυτό ισχύει πάντα ακόμα και με 0 βαθμούς Κελσίου. Πίνε υγρά πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το running session.

H διάρκεια

Αν είσαι επαγγελματίας ίσως μπορείς να τρέξεις και περισσότερο από 1,5 ώρα. Επειδή, όμως, μάλλον δεν είσαι, τότε καλό είναι το καθημερινό σου τρέξιμο να μην ξεπερνά τα 60 λεπτά. Αν είσαι αρχάριος ξεκίνα με μισή ώρα τη μέρα και σιγά σιγά αύξησε τον χρόνο.

Μείνε ζεστός

Ας μιλήσουμε για τον τερματισμό: Μετά το τρέξιμο, η θερμοκρασία του σώματός σου θα πέσει γρήγορα. Έτσι, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι ο τερματισμός να σε οδηγεί στο ζεστό σαλόνι του σπιτιού σου. Αν πάλι χρειαστεί να πάρεις το αυτοκίνητο για να γυρίσεις πίσω, κοίτα να έχεις μαζί σου ένα πολύ χοντρό μπουφάν που δεν θα σε αφήσει έκθετο στην εξωτερική θερμοκρασία, για να το βάλεις με το που τελειώσεις τη γυμναστική.

Μην τα παρατάς

Ίσως, η πρώτη φορά που θα τρέξεις σε πραγματικά κρύες συνθήκες να σου φανεί Γολγοθάς. Μην τα παρατάς, όμως. Θα συνηθίσεις και ύστερα δεν θα σε σταματά τίποτα. Ούτε το κρύο.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ο σεφ που φτιάχνει μόνος του (και) τα πιάτα

Ο Θεσσαλονικιός Γιώργος Παπαδόπουλος έκανε μαθήματα κεραμικής για να μπορεί να σερβίρει ακριβώς όπως θέλει τις δημιουργίες του.

Windows 10, τέλος εποχής το 2025

Τέλος εποχής για το πασίγνωστο λειτουργικό σύστημα.

Πίνοντας περισσότερο νερό, με 10 απλούς τρόπους

Έξυπνοι και ευφάνταστοι τρόποι για να πίνεις περισσότερο νερό και να το απολαμβάνεις!

Η fitness ρουτίνα του Robert Downey Jr. για όσους βαριούνται τη γυμναστική

Ο celebrity trainer Dr. Brad Bose κατάφερε να κάνει τον Robert Downey Jr. να μη βαριέται στιγμή στο γυμναστήριο.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

Ας μιλήσουμε για την ποδολαγνεία, χωρίς ταμπού

Πόσο συχνή είναι, σε τι συνίσταται, πότε μπορεί να γίνει πρόβλημα και πώς να την απολαύσεις, ακόμα και κατά μόνας.

Γραφει Πωλινα Φραγκου