Τα καλύτερα tips για τρέξιμο τον χειμώνα

Για να αποφύγεις τραυματισμούς και κακοτοπιές που θα βρεθούν στον δρόμο σου.

Γράφει: Τίμος Σαλαμές 19 Δεκεμβρίου 2021

Το κρύο πολύ μίσησαν, πιο πολύ από όλους όμως όσοι βρίσκονται σε καραντίνα. Η μία και μοναδική ελπίδα που είχαμε ήταν να κάνουμε λίγη γυμναστική και κυρίως τρέξιμο στην ύπαιθρο, στο κοντινότερο πάρκο, έστω σε μία πλατεία. Όσο, όμως το θερμόμετρο πέφτει, τόσο δυσκολεύει η ήδη δύσκολη καθημερινότητά μας. Τι μπορείς λοιπόν να κάνεις για αυτό;

Όχι, το να κλειδωθείς μόνιμα στο σπίτι δεν είναι λύση. Μπορείς να συνεχίσεις το απογευματινό τρέξιμο. Απλά θα χρειαστείς κάποιες απλές συμβουλές για να σε προστατεύσουν από τραυματισμούς και κακοτοπιές.

Κατ’ οίκον ζέσταμα

Πριν στείλεις ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ 6 φρόντισε να έχεις ολοκληρώσει το warm up εντός σπιτιού. Έτσι, όταν βγεις έξω δεν θα νιώσει το κρύο να σου τρυπά τα κόκαλα.

Κράτα τα χέρια και το κεφάλι σου ζεστό

Δεν έχει κανένα λόγο να μη χρησιμοποιείς γάντια και σκούφο. Κανέναν όμως.

Σωστό layering

Αυτό που θα σε προστατεύσει από το κρύο δεν είναι απλά ένα χοντρό μπουφάν. Το μυστικό κρύβεται στις πολλές στρώσεις από ρούχα – ή αλλιώς layering.

Κατάλληλα παπούστια

Ούτως ή άλλως θα πρέπει να πηγαίνει για τρέξιμο με running shoes και όχι απλά πάνινα sneakers. Φρόντισε –ιδιαίτερα αν υπάρχει παγετός- τα παπούτσια σου να έχουν σόλα με traction.

Σε ρυθμούς αερόβιας γυμναστικής

Σε κάθε περίπτωση το κρύο κάνει την καρδιά σου να χτυπά πιο γρήγορα. Δεν χρειάζεται, λοιπόν, σε καμία περίπτωση να τρέχεις σε ρυθμούς sprint. Εκτός αν θες να κατέβεις σε αγώνες για 100αρι.

Η ενυδάτωση

Πιστεύεις ότι πρέπει να πίνεις νερό μόνο όταν έξω σκάει ο τζίτζικας; Λάθος. Αυτό ισχύει πάντα ακόμα και με 0 βαθμούς Κελσίου. Πίνε υγρά πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το running session.

H διάρκεια

Αν είσαι επαγγελματίας ίσως μπορείς να τρέξεις και περισσότερο από 1,5 ώρα. Επειδή, όμως, μάλλον δεν είσαι, τότε καλό είναι το καθημερινό σου τρέξιμο να μην ξεπερνά τα 60 λεπτά. Αν είσαι αρχάριος ξεκίνα με μισή ώρα τη μέρα και σιγά σιγά αύξησε τον χρόνο.

Μείνε ζεστός

Ας μιλήσουμε για τον τερματισμό: Μετά το τρέξιμο, η θερμοκρασία του σώματός σου θα πέσει γρήγορα. Έτσι, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι ο τερματισμός να σε οδηγεί στο ζεστό σαλόνι του σπιτιού σου. Αν πάλι χρειαστεί να πάρεις το αυτοκίνητο για να γυρίσεις πίσω, κοίτα να έχεις μαζί σου ένα πολύ χοντρό μπουφάν που δεν θα σε αφήσει έκθετο στην εξωτερική θερμοκρασία, για να το βάλεις με το που τελειώσεις τη γυμναστική.

Μην τα παρατάς

Ίσως, η πρώτη φορά που θα τρέξεις σε πραγματικά κρύες συνθήκες να σου φανεί Γολγοθάς. Μην τα παρατάς, όμως. Θα συνηθίσεις και ύστερα δεν θα σε σταματά τίποτα. Ούτε το κρύο.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Η Dua Lipa είναι και επίσημα Αλβανίδα

"Θα είμαι κι’ εγώ Αλβανίδα με χαρτιά" δήλωσε το απόλυτο icon της ποπ σκηνής μόλις πήρε επισήμως την αλβανική υπηκοότητα.

Britannia, το βασιλικό γιοτ έχει αμφιλεγόμενη ιστορία

Η σύνδεση της αείμνηστης βασίλισσας Ελισάβετ με το "πλωτό παλάτι" που της θύμιζε τον εαυτό της.

To emoji μελιτζάνα έχει τη δική του ιστορία

Πώς φτάσαμε γύρω στο 2011 να χρησιμοποιούμε το emoji μελιτζάνα για να υποδηλώσουμε την ερωτική μας έξαψη.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Ενδιαφέρουσες εναλλακτικές αν αντιπαθείς το Twitter του Elon Musk

Σε περίπτωση που σκέφτεσαι να την κάνεις από το Twitter, λύσεις υπάρχουν.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Ποιους άντρες αποφεύγουν τελικά οι γυναίκες

Αυτοί είναι οι τύποι αντρών που δεν συμπαθούν ακριβώς και, κυρίως, πώς δεν θα γίνεις ένας από αυτούς.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Μια ματιά στο πρωτότυπο quizy.gr

To συνδρομητικό site που δίνει την ευκαιρία στους αναγνώστες να κερδίσουν πλούσια δώρα.