Οι 3 κινήσεις του Terry Crews για σιδερένια μπράτσα

Μια γρήγορη προπόνηση για το άνω μέρος του σώματος, δοκιμασμένη από τον πρώην σούπερ σταρ του Αμερικανικού Φούτμπολ.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 11 Ιανουαρίου 2021

Μπορεί ο Terry Crews να αποσύρθηκε από το NFL το 1997 και να ασχολήθηκε ενεργά με την ηθοποιία, αλλά παραμένει ένας άντρας με σιδερένια μπράτσα ακόμη και σήμερα, στα 52 του. "Το μεγαλύτερο μέρος της προπόνησής μου δεν έχει αλλάξει", λέει στο Men’s Health. "Κυριολεκτικά, το 90% της ρουτίνας ασκήσεων όπως και της διατροφής που ακολουθώ είναι όπως και πριν από 20 χρόνια".

Κάθε πρωί ο πρώην αστέρας του αμερικανικού ποδοσφαίρου ξυπνά πριν από τις 5 π.μ. για να πάρει μια ποικιλία από απαραίτητα συμπληρώματα, όπως λιπαρά οξέα, πολυβιταμίνες, λιποδιαλυτικά και άλλα, ενώ καταναλώνει και ένα μεγάλο smoothie με αμινοξέα πριν ξεκινήσει για το γυμναστήριο, για μια προπόνηση που θα διαρκέσει τουλάχιστον 90 λεπτά. Στη συνέχεια, "νηστεύει" μέχρι τις 2 το μεσημέρι και καταναλώνει δυο γεύματα μέσα στην υπόλοιπη ημέρα. Στις 10 μ.μ., πέφτει για ύπνο.

Και αν αναρωτιέσαι με ποιο τρόπο ο Crews εξακολουθεί να διατηρεί το θρυλικό θηριώδη μυϊκό όγκο στα μπράτσα του, ο ίδιος αποκαλύπτει τις τρεις πιο αγαπημένες του ασκήσεις.

Οι 3 κινήσεις του Terry Crews για σιδερένια μπράτσα

Pull-Ups: 4 σετ με όσες περισσότερες επαναλήψεις τη φορά

Πιάσε τη μπάρα με τα χέρια πιο ανοιχτά από το εύρος των ώμων, με τις παλάμες στραμμένες προς τα έξω. Ώθησε πρώτα τους ώμους και μετά τος αγκώνες έως ότου το πηγούνι σου περάσει πάνω από τη μπάρα. Ο Terry λέει: "Αυτή είναι μια από τις πιο πολύτιμες ασκήσεις για τους δικέφαλους".

ΚΑΜΨΕΙΣ

Κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες:  4 σετ επί 10, 7, 6 και 4 επαναλήψεις

Κράτησε έναν αλτήρα σε κάθε χέρι ξεκινώντας με τα χέρια τεντωμένα και φέρε τους αλτήρες όσο πιο κοντά στους ώμους. "Ξεκινώ συνήθως με 10 επαναλήψεις, ενώ σε κάθε επόμενο σετ, μειώνω τις επαναλήψεις επιβραδύνοντας παράλληλα την ταχύτητα εκτέλεσης", λέει.

ΣΤΡΑΒΟΜΠΑΡΑ

Κάμψεις με EZ-Bar: 4 σετ επί 7 επαναλήψεις

Πιάσε μια στραβόμπαρα με τη λαβή σου να κοιτά προς τα έξω και ανέβασέ την μέχρι να ακουμπήσει το στήθος. "Μερικές φορές, μου αρέσει να παίζω με το βάρος και την ταχύτητα -όσο πιο λίγα τα κιλά της μπάρας, τόσο πιο γρήγορες οι κινήσεις, και το αντίστροφο- γιατί έτσι εκπαιδεύω του μυς μου να μην εξαντλήσουν γρήγορα το γλυκογόνο, αντέχοντας πολύ περισσότερα σετ", τονίζει ο Terry.

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Auto & Moto