Οι 3 κινήσεις του Terry Crews για σιδερένια μπράτσα

Μια γρήγορη προπόνηση για το άνω μέρος του σώματος, δοκιμασμένη από τον πρώην σούπερ σταρ του Αμερικανικού Φούτμπολ.

Μπορεί ο Terry Crews να αποσύρθηκε από το NFL το 1997 και να ασχολήθηκε ενεργά με την ηθοποιία, αλλά παραμένει ένας άντρας με σιδερένια μπράτσα ακόμη και σήμερα, στα 53 του. "Το μεγαλύτερο μέρος της προπόνησής μου δεν έχει αλλάξει", λέει στο Men’s Health. "Κυριολεκτικά, το 90% της ρουτίνας ασκήσεων όπως και της διατροφής που ακολουθώ είναι όπως και πριν από 20 χρόνια".

Κάθε πρωί ο πρώην αστέρας του αμερικανικού ποδοσφαίρου ξυπνά πριν από τις 5 π.μ. για να πάρει μια ποικιλία από απαραίτητα συμπληρώματα, όπως λιπαρά οξέα, πολυβιταμίνες, λιποδιαλυτικά και άλλα, ενώ καταναλώνει και ένα μεγάλο smoothie με αμινοξέα πριν ξεκινήσει για το γυμναστήριο, για μια προπόνηση που θα διαρκέσει τουλάχιστον 90 λεπτά. Στη συνέχεια, "νηστεύει" μέχρι τις 2 το μεσημέρι και καταναλώνει δυο γεύματα μέσα στην υπόλοιπη ημέρα. Στις 10 μ.μ., πέφτει για ύπνο.

Και αν αναρωτιέσαι με ποιο τρόπο ο Crews εξακολουθεί να διατηρεί το θρυλικό θηριώδη μυϊκό όγκο στα μπράτσα του, ο ίδιος αποκαλύπτει τις τρεις πιο αγαπημένες του ασκήσεις.

Οι 3 κινήσεις του Terry Crews για σιδερένια μπράτσα

Pull-Ups: 4 σετ με όσες περισσότερες επαναλήψεις τη φορά

Πιάσε τη μπάρα με τα χέρια πιο ανοιχτά από το εύρος των ώμων, με τις παλάμες στραμμένες προς τα έξω. Ώθησε πρώτα τους ώμους και μετά τος αγκώνες έως ότου το πηγούνι σου περάσει πάνω από τη μπάρα. Ο Terry λέει: "Αυτή είναι μια από τις πιο πολύτιμες ασκήσεις για τους δικέφαλους".

ΚΑΜΨΕΙΣ

Κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες:  4 σετ επί 10, 7, 6 και 4 επαναλήψεις

Κράτησε έναν αλτήρα σε κάθε χέρι ξεκινώντας με τα χέρια τεντωμένα και φέρε τους αλτήρες όσο πιο κοντά στους ώμους. "Ξεκινώ συνήθως με 10 επαναλήψεις, ενώ σε κάθε επόμενο σετ, μειώνω τις επαναλήψεις επιβραδύνοντας παράλληλα την ταχύτητα εκτέλεσης", λέει.

ΣΤΡΑΒΟΜΠΑΡΑ

Κάμψεις με EZ-Bar: 4 σετ επί 7 επαναλήψεις

Πιάσε μια στραβόμπαρα με τη λαβή σου να κοιτά προς τα έξω και ανέβασέ την μέχρι να ακουμπήσει το στήθος. "Μερικές φορές, μου αρέσει να παίζω με το βάρος και την ταχύτητα -όσο πιο λίγα τα κιλά της μπάρας, τόσο πιο γρήγορες οι κινήσεις, και το αντίστροφο- γιατί έτσι εκπαιδεύω του μυς μου να μην εξαντλήσουν γρήγορα το γλυκογόνο, αντέχοντας πολύ περισσότερα σετ", τονίζει ο Terry.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

#STYLEGUIDE BY CLODIST - SALE SHOPPING LIST

Kάθε μέρα οι editors του Esquire προτείνουν τις καλύτερες επιλογές στις εκπτώσεις από το Clodist.gr

Το δίχρωμο παρκά

Μπουφάν με καφέ και μαύρα πάνελ, Napapijri explore more

Το active παντελόνι

Μαύρο παντελόνι, The North Face explore more

Το tech μπουφάν

Μαύρο μπουφάν, The North Face explore more

Το μαύρο ζιβάγκο

Ζιβάγκο σε κανονική γραμμή, Seidensticker explore more

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Πώς αναπαλαιώνεται μια Porsche 959 Paris-Dakar του 1986;

Χόρτασε εικόνες από τη διαδικασία μερικής "ανανέωσης" της αγωνιστικής Porsche που οδηγούσε ο Jacky Ickx.

Γραφει TopGear

Ποιες είναι οι πιο επικίνδυνες στάσεις στο κρεβάτι και γιατί

Έρευνα αποκαλύπτει ποιες στάσεις μπορούν να διαλύσουν "οικογένειες".

Οι πιο άβολες διαφημίσεις του φετινού Super Bowl

Το Super Bowl πλησιάζει και φέτος θα αποτελέσει ένα από τα πιο ακριβά σόου της χρονιάς.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Μερικά αστέρια στο γκαράζ του Robert Lewandowski

Ο Robert Lewandowski βρήκε στα 34 του ένα από τα μεγαλύτερα συμβόλαια της καριέρας του και μπορεί εύκολα να ανανεώνει το γκαράζ του όποτε θέλει.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Πώς θα ρίξεις την κοιλιά σε 6 βήματα

Χάσε το λίπος γύρω από τη μέση σου ακολουθώντας έξι απλά και εύκολα εφαρμόσιμα βήματα.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Η βασίλισσα Ελισάβετ προσπάθησε να σώσει τη φήμη του Andrew

H συμβουλή που είχε δώσει η βασίλισσα Ελισάβετ στον Andrew για να σώσει τη φήμη του.