Πώς θα σε παίρνει ο ύπνος σε 2 λεπτά

Η τεχνική που έγινε δημοφιλής από τους Αμερικανούς πεζοναύτες στη δεκαετία του ‘80, εξακολουθεί να δουλεύει για όλους.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 20 Μαΐου 2019

Το 1981, ο Lloyd -Bud- Winter (προπονητής 27 Ολυμπιονικών των ΗΠΑ από τις αρχές του ’40 έως και τα τέλη της δεκαετίας του ’70), έγραψε ένα βιβλίο με τον τίτλο Relax and Win: Championship Performance, παρουσιάζοντας μια απίστευτη τεχνική για να αποκοιμηθεί κανείς μέσα σε δυο λεπτά. Οι αποτελεσματικές συμβουλές του αποτέλεσαν πολύτιμο σύμμαχο των αμερικανικών στρατιωτών, των οποίων οι αϋπνίες ήταν ίσως ο μεγαλύτερος εχθρός που είχαν να αντιμετωπίσουν στα μέτωπα του πολέμου.

Τα 6 βήματα που επινόησε ο Winter, ίσως είναι και η λύση για τη δική σου αϋπνία, ιδίως αν ανήκεις στην κατηγορία των αντρών όπου το στρες της δουλειάς -και της επιβίωσης- δεν τους αφήνει να χαλαρώσουν ούτε όταν πέφτουν στο κρεβάτι τους...

  • Απενεργοποίησε τηλέφωνα, κλείσε όλα τα φώτα και ξάπλωσε γαλήνια, σε μια θερμοκρασία δωματίου που σε κάνει να νιώθεις άνετα.
  • Προσπάθησε να χαλαρώσεις τους μυς του προσώπου, ειδικά γύρω από το μέτωπο και τα μάτια.
  • Κατόπιν, επικεντρώσου στη χαλάρωση των μυών των ώμων, της πλάτης και των χεριών, ελέγχοντας τις ανάσες σου - όσο πιο βαθιές, τόσο το καλύτερο.
  • Ο αέρας που εισπνέεις πρέπει πρώτα να περνά από το διάφραγμα (γεμίζοντας το στομάχι και την κοιλιά σου με οξυγόνο) και μετά να φουσκώνει τους πνεύμονες.
  • Αυτή η τεχνική βαθιών αναπνοών, θα βοηθήσει το αίμα να κυκλοφορήσει γρηγορότερα στα κάτω άκρα -από τους μηρούς έως τα πέλματα.
  • Επόμενο βήμα, ο εγκέφαλος. Ο Winter συνιστά να σκέφτεσαι δυο πράγματα: τον εαυτό σου μέσα σε μια βάρκα όπου κωπηλατεί αργά στο μέσο μιας ήσυχης λίμνης ή τον εαυτό σου να είναι ξαπλωμένος σε ένα καταπράσινο και ολάνθιστο λιβάδι παρατηρώντας το μπλε του ουρανού και τα μικρά λευκά σύννεφα που περνούν από πάνω σου.

Κι αν όλα αυτά δεν δουλέψουν, από το επόμενο πρωί δοκίμασε μια μόνιμη εβδομαδιαία διατροφή που αποτελείται πρωτίστως από βιταμίνες της ομάδας Β, οι οποίες χαλαρώνουν το νευρικό σύστημα. Οι φυσικές πηγές: φακές, μοσχαρίσιο συκώτι, αρακάς, σπαράγγια, αμύγδαλα, αυγά,  μπρόκολο, σπανάκι, τόνος, γαλοπούλα, μανιτάρια, αβοκάντο, πιπεριές, κουνουπίδι, μπανάνες, δαμάσκηνα. Πριν τον ύπνο, ένα ποτήρι ζεστό γάλα, βοηθά στη φυσική απελευθέρωση σεροτονίνης (ορμόνης της ευτυχίας -και του γαλήνιου ύπνου).

Από: Esquire ES

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Auto & Moto

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Τι είναι το tech neck και πώς θα το αποφύγεις

Η υπερβολική χρήση των smartphones κάνει κακό, η σωστή θέση του σώματος κάνει θαύματα.

Πώς θα χάσεις μέχρι 6 κιλά σε έναν μήνα

Η δίαιτα εξπρές του καλοκαιριού είναι το όχημα που θα σε οδηγήσει σε ένα άπαχο κορμί μέσα στον επόμενο μήνα.