Η μία άσκηση που θα κάνει μεγαλύτερους τους δικεφάλους

Λέγεται Spider Curls και εγγυάται την απόλυτη απομόνωση της κορυφής των δικεφάλων, με στόχο τον απόλυτο όγκο.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 01 Αυγούστου 2019

Λόγω του μεγέθους και της ιδιαιτερότητάς τους, οι δικέφαλοι μύες απαιτούν μήνες εντατικής "απομόνωσης" στο γυμναστήριο για να φτάσουν σε υψηλά επίπεδα όγκου και μυϊκής πυκνότητας. Αλλά υπάρχει μια συγκεκριμένη άσκηση -τα spider curls- η οποία μπορεί να μεταμορφώσει τους δικεφάλους σου σε βουνά σε πολύ λιγότερο χρόνο από όσο φαντάζεσαι. Αυτό που χρειάζεσαι είναι ένα ζευγάρι αλτήρες ή στροβόμπαρα και να τοποθετήσεις το εμπρός μέρος του σώματός σου κόντρα σε έναν επικλινή πάγκο. Τα υπόλοιπα είναι θεωρία, την οποία εξηγεί ο fitness editor του αμερικανικού Men’s Health, Ebenezer Samuel:

"Το λέω πάντα, ότι το κλειδί για γιγαντιαίους δικεφάλους είναι η απομόνωση των μυών όσο το δυνατόν περισσότερο. Και η άσκηση spider curls  είναι αυτή που μπορεί να πετύχει την απόλυτη κίνηση απομόνωσης, αποβάλλοντας εντελώς οποιαδήποτε υποστήριξη από τους πήχεις και τους βραχίονες κατά την εκτέλεση της κάμψης. "Με αφοσίωση στην κίνηση και σταθερότητα που δίνει η σωστή τεχνική, θα δεις τους δικέφαλους σου να γίνονται βουνά σε λίγο χρονικό διάστημα". 

Από τη θεωρία στην πράξη

Πώς να εκτελείς με σωστή τεχνική τα Spider Curls

  • Τοποθέτησε το μαξιλάρι του πάγκου σε γωνία 30 μοιρών.
  • Ξάπλωσε πάνω του με το στομάχι και το στήθος καλά στηριγμένα, κρατώντας τους αλτήρες με τις παλάμες να δείχνουν προς τα έξω.
  • Πίεσε το δικέφαλο για να φέρεις τον αλτήρα προς το στήθος.
  • Η πλήρης κάμψη επιτυγχάνεται όταν ο βραχίονας φτάσει σε παράλληλη θέση με το έδαφος.
  • Στο ανώτερο σημείο κάμψης, κράτα τους αλτήρες με τους δικεφάλους σφιχτούς για ένα δευτερόλεπτο, πριν επιστρέψεις τα χέρια στην αρχική θέση.
  • Κατέβασε τους αλτήρες όσο πιο αργά μπορείς.

Για ακόμη μεγαλύτερη αίσθηση απομόνωσης, δοκίμασε τα spider curls με ένα χέρι κάθε φορά, εκτελώντας τις κάμψεις εναλλάξ.

Η μία άσκηση που θα κάνει μεγαλύτερους τους δικεφάλους

"Αυτή η μικρή παύση στην κορύφωση της κάμψης είναι πολύ ουσιαστική", λέει ο Ebenezer, "επειδή εξαλείφει όλη την αδράνεια της πρώτης ώθησης και επιπλέον, επειδή δημιουργείται πολύ μεγαλύτερη αιμάτωση των δικεφάλων σου. Συστήνω 3 σετ από 8 έως 10 επαναλήψεις, με ένα λεπτό διάλειμμα μεταξύ των σετ".

Από: Esquire ES

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Υγεία & Fitness

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Πόσο συχνά πρέπει να κάνεις τζόκινγκ αν θέλεις να χάσεις βάρος

Το τρέξιμο είναι η καλύτερη επιλογή για να καις λίπος, όμως με το κατάλληλο σχέδιο, το αποτέλεσμα γίνεται πιο γρήγορα ορατό.

Αναπάντεχα διατροφικά κόλπα για να μην πάρεις κιλά στις διακοπές

Μένοντας πιστός στο πνεύμα του beach bar και της ταβέρνας, δες πώς θα κουμαντάρεις τις θερμίδες σου, χωρίς να υποφέρεις.