Το fitness πρόγραμμα του Arnold Schwarzenegger εν μέσω καραντίνας

Άκου τις συμβουλές του Governator. Αυτός ξέρει.

Γράφει: Αργύρης Κούρσαλης 03 Απριλίου 2020

"Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για τον κορονοϊό, μπορούμε όμως να κάνουμε κάτι για το πόσο fit ή όχι θα είμαστε" αναφέρει ο Governator σε πρόσφατο βιντεάκι που ανέβασε στα προσωπικά του social media. Ήταν απλά άλλο ένα δείγμα του πόσο αθεράπευτα cool παραμένει (παρά τις όποιες ακραίες πολιτικές θέσεις του πρόσφατου παρελθόντος) o 72χρονος action hero και πρώην κυβερνήτης της Καλιφόρνιας.

Ο Arnold Schwarzenegger που πρόσφατα έκανε μία σοβαρή επέμβαση στην καρδιά (λέγοντας το αμίμητο "I' ll be back") πριν μπει στο χειρουργείο) ανήκει στις ευπαθείς ομάδες αναφορικά με τον κορονοϊό - τόσο λόγω ηλικίας όσο λόγω και παθήσεων. Παρόλα αυτά, δεν τα παρατάει αλλά ακριβώς το αντίθετο. Φροντίζει με κάθε τρόπο να φτιάχνει τη διάθεση στο social media κοινό του περνώντας παράλληλα και τα μηνύματα που εκείνος πιστεύει ότι αξίζει να περάσουν. Το βίντεο με εκείνον και τα κατοικίδιά του -ένα άλογο πόνι, ένα μικροσκοπικό γαϊδουράκι και ένα σκυλί- έγινε viral βοηθώντας στο να εξαπλωθεί το #μένουμεσπίτι.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Arnold Schwarzenegger (@schwarzenegger) on

Τώρα επέστρεψε με ένα βίντεο όπου παρουσιάζει το προσωπικό του fitness training εν μέσω καραντίνας. Λίγες διατάσεις, ασκήσεις με βάρη για τους δικέφαλους, τους ώμους, την πλάτη αλλά και τους τρικέφαλους μυς. Αυτά είναι όσα εκείνος επιλέγει και αποτελούν ένα ενδιαφέρον πρόγραμμα που μπορείς κι εσύ να δοκιμάσεις. Το πιο σημαντικό, όμως, όπως λέει, είναι να αυτοσχεδιάσεις και να μην αφήνεις την καραντίνα να χαλάσει τη φόρμα σου. Εν ανάγκη, αν δεν έχεις βάρη, σήκωνε σακούλες με ψώνια, ή οτιδήποτε μπορεί να φέρει αντίσταση στους μυς σου.

Γιατί όπως λέει και ο 72χρονος Arnie στο τέλος του βίντεο: "Ας μείνουμε δυνατοί, ας μείνουμε fit, ας κάνουμε προπόνηση στο σπίτι. Γεια!". Το μόνο που μένει είναι να ακολουθήσουμε τις συμβουλές. Άλλωστε αργά ή γρήγορα θα επιστρέψει και με άλλες. Πάντα το κάνει. 


Φωτογραφίες © Getty Images

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Νέα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

2 ασκήσεις για να κάψεις το λίπος στην κοιλιά

Το επιθυμητό six-pack γίνεται πιο εφικτό δουλεύοντας δυο μόνο ασκήσεις με ένα kettlebell στα χέρια.

Ο σωστός τρόπος να φορέσουμε τη μάσκα

Στο νέο σποτ του υπουργείου Υγείας.