15λεπτο πρόγραμμα για γραμμωμένους κοιλιακούς

Το six-pack δεν χρειάζεται μηχανήματα. Κάντο σπίτι σου.

Γράφει: Αργύρης Κούρσαλης 21 Απριλίου 2020

Μπορείς πολύ εύκολα να ανεβάσεις επίπεδο στο πρόγραμμα γυμναστικής που εκτελείς στο σπίτι σου. Το μόνο που χρειάζεται είναι να έχεις τη σωστή στάση σώματος. Η fitness ρουτίνα που ακολουθεί διαρκεί μόλις 15 λεπτά. Χρησιμοποιώντας σωστά απλές κινήσεις που στοχεύουν στον κορμό αλλά και σε κάθε επίπεδο των κοιλιακών, με ακρίβεια λέιζερ, κάνει πραγματικά θαύματα. Πρόσεχε, όμως, γιατί δεν υπάρχουν μεγάλα διαλείμματα, αντίθετα η ξεκούραση ανάμεσα στις ασκήσεις είναι από ελάχιστη έως καθόλου. 

Ο άνθρωπος πίσω από το συγκεκριμένο πρόγραμμα λέγεται Bradley Simmonds και είναι ένας πραγματικός master του fitness χωρίς βάρη - η αλλιώς της γυμναστικής που χρησιμοποιεί μόνο το βάρος του σώματος. Ετοιμάσου, λοιπόν, για τέσσερις ασκήσεις που θα εκτελέσεις τη μία μετά την άλλη, με διάλειμμα μόνο 60 δευτερολέπτων ανάμεσα σε κάθε σιρκουί. Αυτό το καλοκαίρι, στο σπίτι ή στην παραλία, το six-pack δεν είναι πια μακρινό όνειρο.

Εκτάσεις ποδιών (Leg raise)

15λεπτο πρόγραμμα για γραμμωμένους κοιλιακούς

Χρόνος: 45 δευτερόλεπτα | Ξεκούραση: Καθόλου

 V-Sit Crunch

V-sit crunch

Χρόνος: 45 δευτερόλεπτα | Ξεκούραση: Καθόλου

Ροκανίσματα ποδήλατο (Bicycle crunch)

Ροκανίσματα ποδήλατο

Χρόνος: 45 δευτερόλεπτα | Ξεκούραση: Καθόλου

V-Up

Χρόνος: 45 δευτερόλεπτα | Ξεκούραση: 60 δευτερόλεπτα

Από: Esquire UK

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Νέα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Τι προκαλεί ο κορονοϊός στους πνεύμονες

Έλληνας καθηγητής του Johns Hopkins εξηγεί πώς πλήττει θανάσιμα τους πνεύμονες η ασθένεια COVID-19.

Home training: Πρόγραμμα για γυμνασμένο στέρνο

Μέχρι να πας ξανά στο γυμναστήριο, είμαστε εδώ για σένα.